کد خبر : 1792492 | 26 آبان 1400 ساعت 00:33 | 44.7K بازدید | 9 دیدگاه

بنتو: هنوز صعود کره قطعی نشده است

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت که آنها استحقاق پیروزی در دیدار برابر عراق را داشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با یک برتری پر گل برابر عراق، پا به پای ایران در جدول رده بندی گروه نخست مرحله مقدماتی جام جهانی پیش می رود. پس از پیروزی 3 بر صفر برابر عراق، پائولو بنتو سرمربی کره جنوبی گفت که تمام توجهش را روی صعود به مرحله اصلی جام جهانی معطوف کرده است.

 

سرمربی پرتغالی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: ما یک قدم به سمت هدف خود یعنی صعود به جام جهانی برداشتیم. این یک برد عادلانه بود.

 

 

1665219

 

 

او توضیح داد: نیمه اول بازی، مشابه بازی رفت مقابل عراق بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید. ما در 45 دقیقه اول مشکلاتی داشتیم، اما در نیمه دوم از مالکیت توپ استفاده کردیم و فعالانه حرکت کردیم. سعی کردیم با استفاده از کنیم. فضای پشت دفاع حریف به سمت دروازه رقیب حمله کنیم.

 

بنتو گفت: ما هنوز به جام جهانی نرسیده‌ایم. 4 بازی از مرحله مقدماتی باقی مانده است و دو بازی بعدی در ژانویه سال آینده است. ما سعی می‌کنیم تا حد امکان امتیازات را جمع کنیم تا بتوانیم جواز حضور در جام جهانی که هدف ماست را کسب کنیم.

 

او درباره ساخت کمپ برای تیم ملی کره در قطر نیز گفت: من قصد دارم این کار را انجام دهم. قبلاً یک بار این کار را انجام داده‌ام. صادقانه بگویم، این یک کار بسیار ضروری برای تیم است، اما در حال حاضر ذهن من روی دو دیداری است که در ژانویه سال آینده برگزار می شود.

دیدگاه‌ها