کد خبر : 1792529 | 26 آبان 1400 ساعت 09:53 | 31.6K بازدید | 24 دیدگاه

الهیار صیادمنش؛ مهاجمی برای تغییر وضعیت (عکس)

الهیار صیادمنش مزد بازی های خوب خود را در تیم زوریا لوهانسک اوکراین گرفت و اینبار علاوه بر دعوت شدن به اردوی تیم ملی در مصاف به سوریه 10 دقیقه به جای سعید عزت الهی بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این یک شروع خوب برای الهیار در اردوی تیم ملی بود. البته الهیار پیش از این توسط مارک ویلموتس و برای بازی دوستانه با سوریه در استادیوم آزادی به اردوی تیم ملی دعوت شده بود اما نیمکت نشینی هایش در فنرباغچه و در ادامه ترافیک در خط حمله موجب شد به اردوی تیم ملی دعوت نشود اما اسکوچیچ با دیدن نمایش این جوان در ترکیب تیم اوکراینی بر آن شد الهیار را به اردوی تیم ملی دعوت کند. به باور سرمربی تیم ملی و البته به درستی مهاجمی که براحتی در لیگ اوکراین و بازی های اروپایی گل های زیبا و پرتعداد می زند حتما شایستگی حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران را دارد. 

 

بازی با سوریه یک شروع خوب برای الهیار بود. اسکوچیچ نشان داد زمانی که بخواهد آهنگ تیم ملی را تهاجمی تر کند و نیت به این داشته باشد یک هافبک از تیم ملی کم و یک مهاجم را روانه میدان کند روی الهیار حساب باز خواهد کرد. ادامه این روند حتی ممکن است الهیار را به ترکیب ثابت تیم ملی برساند. حضور امیر عابدزاده در ترکیب تیم ملی و در بازی با سوریه یک درس خوب برای جوان های روی نیمکت تیم ملی است که تصور می کنند قرار است همیشه در تیم ملی ذخیره باشند به این خاطر که رقیشان اسمی و در تیم اروپایی بازی می کند. 

 

الهیار با امید به یک اتفاق خوب در بازی با سوریه راهی میدان شد؛ اگر چه گل نزد امادر پایان پیروزی دو بر صفر در برابر سوریه را جشن گرفت و همان طور که اشاره شد این یک شروع خوب و یک شروع دوباره برای او در اردوی تیم ملی بود. او برای بهتر شدن جایگاهش در اردوی تیم ملی باید تلاش کند. تلاش بیشتر در کنار کمی صبر و حوصله.

 

دیدگاه‌ها