کد خبر : 1792536 | 26 آبان 1400 ساعت 10:01 | 17.9K بازدید | 3 دیدگاه

اسکالونی: افتخار می‌کنم که به جام جهانی صعود کردیم

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، پس از قطعی شدن صعود به جام جهانی از عملکرد بازیکنانش تقدیر کرد.

اسکالونی: افتخار می‌کنم که به جام جهانی صعود کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اسکالونی شب گذشته در زمین خود میزبان برزیل بودند و در نهایت توانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کنند.

اما شکست شیلی برابر اکوادور در دیگر دیدار این گروه از منطقه آمریکای جنوبی باعث شد که صعود مستقیم آرژانتین به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر قطعی و خیال لیونل اسکالونی و بازیکنانش در فاصله پنج بازی تا پایان مسابقات انتخابی آسوده باشد.

این مربی آرژانتینی پس از پایان بازی در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:« این بازی بسیار دشوار بود. برزیل آمده بود تا بازی خودش را ارائه کرده و اجازه انجام بازی را به ما ندهد. تیم به خوبی توانست با شرایط سازگار شود. ما چهار امتیاز برابر دو حریف بسیار دشوار گرفتیم. واضح است که همه ما دوست داشتیم ببریم اما این بازی‌ها باعث پخته شدن تیم می‌شود. بدون شک تعادلی که در تیم وجود دارد بسیار مثبت است.»

 

1665273

 

اسکالونی درباره سال خوبی که به همراه تیم ملی آرژانتین پشت سر گذاشت اظهار داشت:« کسب مجوز صعود به جام جهانی در حالی که هنوز فاصله زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده اتفاق بسیار خوبی است و من به این موضوع افتخار می‌کنم. امسال سال بسیار خوبی بود. قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا، کسب سهمیه حضور در جام جهانی و بدون شکست ماندن همگی اتفاقاتی رویایی هستند.»

او در ادامه اضافه کرد:« ما حمایت مردم را همیشه در کنار خودمان حس کردیم. ما تکیه زیادی به هواداران و جو و احساسی داریم که برای تیم به وجود می‌آورند. امروز بازیکنان می‌دانستند که مردم از آنها حمایت خواهند کرد و هواداران نیز می‌دانستند که بازیکنان با تمام وجود در زمین حاضر خواهند شد.»

دیدگاه‌ها