کد خبر : 1792538 | 26 آبان 1400 ساعت 10:25 | 23.3K بازدید | 5 دیدگاه

راز شادی متفاوت ستاره کره ای تاتنهام (عکس)

سون هیونگ مین ستاره تیم ملی کره جنوبی راز شادی پس از گل دیروزش در بازی با عراق را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم ملی فوتبال کره جنوبی در استادیوم ثانی بن جاسم شهر قطر با 3 گل از سد عراق گذشت. سون هیونگ مین فوق ستاره تیم ملی کره جنوبی که موفق به گلزنی شد، برخلاف همیشه شادی پس از گل متفاوتی را انجام داد. سون همواره پس از گلزنی، با دستانش یک مستطیل به نشانه یک دوربین عکاسی را ایجاد می کرد که به شادی کلیک معروف شده بود. اما روز گذشته دستانش را به علامت یک قلب درآورد و باز کردن دروازه عراق را جشن گرفت. او حالا راز این شادی گل را فاش کرده است.

 

سون در نشست خبری پس از بازی درباره راز شادی گل متفاوتش گفت: روز گذشته که تمرین رسمی قبل از بازی را برگزار کردیم، متوجه شدم که اولین گل ملی خود برای کره جنوبی را در این ورزشگاه (ثانی بن جاسم قطر) به ثمر رساندم. 10 سال از آن زمان می گذرد، اما هنوز به عنوان یک خاطره خوب در ذهن من باقی مانده است. بنابراین، به نشانه قدردانی، ما همان مراسم 10 سال پیش را برگزار کردیم.

 

1665287

 

 

سون 10 سال پیش و در جریان جام ملت های آسیا 2011 قطر در جریان پیروزی 4 بر یک کره جنوبی برابر هند، نخستین گل ملی خودش را به ثمر رساند. او در ادامه و درخصوص پیروزی برابر عراق گفت: بازیکنان با نگرش خوب و روحیه خوبی به بازی آمدند، بنابراین ما توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. هم بازیکنانی که بازی کردند و هم بازیکنانی که بازی نکردند عملکرد خوبی داشتند. به عنوان کاپیتان از همه آنها متشکرم. 

 

1665288

 

سون هیونگ مین در پایان نیز گفت: البته من می خواهم یک بار دیگر به قطر برگردم (برای رقابت های اصلی جام جهانی) و مهمترین چیز این است که پیشرفت ثابتی داشته باشم. من نمی دانم چه زمانی می توانیم به جام جهانی صعود کنیم اما تمام تلاشم را تا پایان بازی ها انجام خواهم داد تا نشان دهم با قبل متفاوت هستم.

دیدگاه‌ها