کد خبر : 1792542 | 26 آبان 1400 ساعت 10:59 | 27.8K بازدید | 16 دیدگاه

برانکو و ضعفی که نتوانست آن را درمان کند (عکس)

برانکو ایوانکوویچ یک شکست تلخ دیگر را در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط تجربه کرد.

برانکو و ضعفی که نتوانست آن را درمان کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همزمان با بازی ایران و سوریه، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در خانه به مصاف ژاپنی رفتند که در دور رفت با یک باخت غافلگیرکننده برابر این تیم کار را آغاز کرده بود.

 

این بازی در ورزشگاه سلطان قابوس و در میان حمایت پرتعداد طرفداران عمان برگزار می‌شد. برانکو ایوانکوویچ نیز به واسطه حضور تماشاگرانش امیدوار بود که ژاپن را دبل کند و به شگفتی سازی در گروه دشوار مقدماتی جام جهانی امیدوار بماند.

 

1665293

 

با این حال این تیم پرستاره هاجیمه موریاسو بود که در طول بازی کنترل مسابقه را در اختیار داشت. آنها موقعیت‌های زیادی داشتند که با بدشانسی و البته عملکرد خوب دروازه‌بان مس رفسنجان فائز الرشیدی خنثی شد تا اینکه سرانجام در دقیقه ۸۰ ایتو جونیا کار را تمام کرد و با یک ضربه از دهانه دروازه گل پیروزی را به ثمر رساند.

 

این گل باعث شد تا عمان ۷ امتیازی شود و اختلافش با ژاپن ۵ امتیاز و استرالیا ۴ امتیاز برسد و امیدها کاهش یابد.

 

1665294

 

این در حالی است که عمانی‌ها همچنان نتایجی قابل قبول را با برانکو گرفته‌اند اما در خانه، پایین تر از حد انتظار ظاهر شده‌اند. شکست برابر عربستان و حالا باخت به ژاپن، در ورزشگاهی رقم خورده که برانکو خاطرات خوبی از آن ندارد.

 

ورزشگاه سلطان قابوس در مسقط همان استادیومی است که پرسپولیس بازی‌های خود مقابل تیم‌های عربستانی را در آن میزبانی می‌کرد. ورزشگاهی که یک باخت تلخ به الهلال با اشتباه داور اردنی ادهم مخادمه را دارد و همچنین چند نتیجه نامطلوب که شاید اگر به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، با برد پرسپولیس همراه بود.

 

1665295

 

حالا برانکو فرصت این را دارد تا با عبور از استرالیا در ورزشگاه خانگی، طلسم این ورزشگاه را بشکند.

دیدگاه‌ها