کد خبر : 1792549 | 26 آبان 1400 ساعت 11:19 | 18.1K بازدید | 10 دیدگاه

کارت قرمز ویدال برای فن سه‌امتیازی! (عکس)

خطای شدید آرتورو ویدال، هافبک تیم ملی شیلی، روی بازیکن اکوادور باعث اخراج او از زمین شد.

کارت قرمز ویدال برای فن سه‌امتیازی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اکوادور و شیلی بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف هم رفتند و این بازی با دو گل به سود اکوادور به پایان رسید.

آرتورو ویدال در دقیقه 13 بازی خطای شدیدی را مرتکب شد که در نهایت با کارت قرمز برای او همراه بود. این بازیکن پایش را به شکلی غیرعادی بالا آورد و با آن کاملا به فلیکس تورس، مدافع تیم ملی اکوادور، ضربه زد.

 

1665300

 

فرناندو راپالینی، داور این بازی، برای نشان دادن کارت قرمز به این بازیکن مکث نکرده و نیازی هم به توصیه کمک داور ویدیویی پیدا نکرد. او در حالی که کارت قرمز در دستش بود به سمت جایی که این هافبک اینتر ایستاده بود دوید. ویدال نیز بدون هیچ اعتراضی داور آرژانتینی را در آغوش گرفته و کارت قرمز را پذیرفت.

دومین واکنش ویدال به این اتفاق گرفتن سرش و نشان دادن ناراحتی از این اقدام بچگانه و غیر ضروری بود. اخراج او در این بازی حساس برابر اکوادور نقش موثری در شکست 0-2 تیمش داشت و باعث شد تیم حریف با 23 امتیاز خودش را به رده سوم جدول برساند.

 

1665301

 

با این حال بسیاری باور دارند که علیرغم شدت این خطا، ویدال قصد آسیب زدن به مدافع اکوادور را نداشت و در واقع به حدی روی مهار توپ تمرکز کرده بود که متوجه حضور این بازیکن نشد.

ویدال با کارت قرمزی که در این بازی دریافت کرد نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در دیدار بعدی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر همراهی کند که بازی برابر تیم ملی آرژانتین خواهد بود.

دیدگاه‌ها