کد خبر : 1792553 | 26 آبان 1400 ساعت 11:39 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

شایعه تلخ؛ مصدومیت شدید ستاره تیم زنان

خبرها حکایت از مصدومیت شدید مدافع بلندقامت تیم ملی فوتبال زنان دارد.

شایعه تلخ؛ مصدومیت شدید ستاره تیم زنان

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال زنان ایران خود را مهیای نخستین حضور در جام ملت‌های آسیا می‌کند، تورنمنتی که از 30 دی‌ماه تا 17 بهمن‌ماه به میزبانی کشور هند برگزار خواهد شد؛ دور جدید اردوی آماده‌سازی هم قرار است از 28 آبان‌ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شود.

 

یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، گلنوش خسروی است؛ مدافع 21 ساله که در فصل جدید لیگ برتر در تیم خاتون بم توپ می‌زند و در خط دفاعی تیم ملی، نقش ویژه‌ای در صعود تیم ملی داشت. اوج درخشش خسروی در تقابل ایران-اردن بود که توانست به خوبی میسا جباره ستاره اردنی‌ها را مهار کند و در صعود تاریخی فوتبال زنان ایران به جام ملت‌ها نقش‌آفرین باشد.

 

این مدافع بلندقامت که در ماه‌های گذشته پای ثابت اردوی ملی بوده و در هفته اول لیگ برتر هم در ترکیب خاتون بم به میدان رفت، دیروز در جریان تمرین تیم باشگاهی‌اش که خود را آماده دومین مسابقه فصل می‌کنند، دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو شد.

 

برداشت‌های اولیه از مصدومیت خسروی حکایت از وقوع یک اتفاق تلخ برای تیم ملی زنان ایران و خاتون بم دارد، این‌که احتمالاً گلنوش خسروی دچار پارگی رباط صلیبی شده و این مسئله بدان معناست که ستاره خط دفاع تیم ملی نمی‌تواند همراه همبازیان خود به جام ملت‌های آسیا برود.

دیدگاه‌ها