کد خبر : 1792563 | 26 آبان 1400 ساعت 12:06 | 24.9K بازدید | 13 دیدگاه

حمایت مسی و یارانش از آگوئرو: با تو هستیم (عکس)

بازیکنان تیم ملی آرژانتین پیش از دیدار برابر برزیل حمایت‌شان از سرخیو آگوئرو، مهاجم بارسلونا، را نشان دادند.

حمایت مسی و یارانش از آگوئرو: با تو هستیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو پس از دو ماه مصدومیت توانسته بود در بازی برابر آلاوس در ترکیب اصلی بارسلونا به میدان برود اما شرایط آنطور که انتظارش را داشت پیش نرفت.

این بازیکن در طول این دیدار احساس درد از ناحیه قفسه سینه داشت و همین موضوع باعث شد که از زمین بیرون رفته  و سپس با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شود.

در نهایت مشخص شد که آگوئرو به آریتمی قلب دچار شده و چند روز قبل خبری مبنی بر توصیه پزشکان به این بازیکن برای خداحافظی از دنیای فوتبال منتشر شد.

همین موضوع باعث شد که لیونل مسی و دیگر بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی تیم ملی آرژانتین برای بازی بامداد امروز مقابل برزیل، بنری را در حمایت از این بازیکن با خود به زمین ببرند. روی این بنر عکسی از آگوئرو در حال شادی پس از گل برای آرژانتین قرار داشت و در کنارش نوشته شده بود:« همه ما با تو هستیم.»

 

1665314

 

این بازیکن سابق منچسترسیتی نیز عکس از بازیکنان آرژانتین در کنار این بنر را در استوری اینستاگرامش قرار داده و از هم تیمی‌هایش به خاطر حمایتی که از او کرده بودند تشکر کرد.

 

1665315

 

باشگاه بارسلونا چند روز قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آگوئرو فعلا تا سه ماه باید به درمان مشکل قلبی‌اش بپردازد و پس از سه ماه آزمایشات دیگری روی او انجام خواهد شد تا مشخص شود که آیا شرایط بازگشت به زمین را دارد یا خیر.

این بازیکن نیز پس از انتشار اخبار مربوط به خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد همچنان به تلاش برای بازگشت به میادین ادامه دهد.

 

دیدگاه‌ها