کد خبر : 1792606 | 26 آبان 1400 ساعت 15:30 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

کامبکی که نیمه‌کاره ماند

لبنان روی دروازه جنوبی؛ بازگشت ناتمام در صیدا

تیم ملی لبنان در دقایق پایانی دیدار با امارات فرصت زدن گل تساوی را داشت ولی در این راه ناکام بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لبنان در روزی که می توانست در دیدار با امارات حداقل یک تساوی کسب کند، در باز کردن دروازه میهمان ناکام بود تا شاگردان ایوان هاسک پس از این در پایان دور چهارم در رتبه سوم قرار داشتند و امیدوار بودند در دو بازی خانگی برابر ایران و امارات دست پر خارج شوند، حالا همان جایگاه قبلی خود را نیز از دست داده اند.

 

با وجود پیروزی امارات، رسانه های این کشور به شدت از فن مارویک انتقاد کرده و خواستار اخراج او شدند. دلیل آن نیز بردی است که این تیم از روی بخت و اقبال و خطای هند بی دلیل مدافع لبنان و یک ضربه پنالتی به دست آورد. برتری که در دقایق پایانی می توانست از دست برود اما بخت با علی خصیف یار بود.

 

1665364

 

1665365

 

1665366

 

1665367

 

1665368

 

1665369

 

در دقیقه 86 و پس از اینکه امارات با یک گل پیش بود، محمد حیدر کاپیتان لبنان یک توپ را به روی دروازه ارسال کرد که با ضربه سر فلیکس میشل یا همان جورج ملکی همراه شد. توپ در شرایط بسیار خوبی در اختیار محمد قدوح قرار گرفت اما ضربه سر ناامید کننده این بازیکن در شرایطی از کنار دروازه به بیرون رفت که مدافعی از امارات در کنار این بازیکن حضور نداشت و مهاجم میزبان می توانست حتی با یک شوت روی پا، دروازه امارات را تهدید کند.

 

مشابه این موقعیت 2 دقیقه بعد نیز تکرار شد. یک ضربه کاشته در دقیقه 88 برای لبنان به دست آمد که ارسال باسل جرادی در دهانه دروازه در شرایط با ضربه سر قاسم الزین همراه شد که علاوه بر او، دو بازیکن دیگر لبنان توانایی استفاده از این فرصت را داشتند که در کمال تعجب توسط مدافعین امارات به حال خود رها شده بودند. ضربه سر الزینی نیز به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت و دست لبنان از رسیدن به گل تساوی ناکام ماند.

 

لبنان که مقابل ایران در وقت های تلف شده نیمه دوم، 2 بار دروازه اش را باز شده دید و یک پیروزی شیرین را از دست داد، برابر امارات نیز با گلی دیرهنگام تن به شکست داد. آنها در دقایق 86 و 88 می توانستند دست خالی زمین بازی را ترک نکنند اما ضربات بازیکنان میزبان به گل تبدیل نشدند تا همچنان دقایق پایانی برای ایوان هاسک و تیم ملی لبنان، به زمان مرگبار و شومی تبدیل شود.

 

دیدگاه‌ها