کد خبر : 1792763 | 27 آبان 1400 ساعت 14:25 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

ماجرای جادوگری در هفته ششم لیگ یک ایران

یکی از حواشی عجیب هفته ششم لیگ دسته اول مربوط به بازی مس شهربابک و سایپا بود که با ادعای جادوگری توسط تیم میزبان همراه شد.

ماجرای جادوگری در هفته ششم لیگ یک ایران

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم مس شهربابک و سایپا در شرایطی با برتری شاگردان وحید رضایی همراه شد که بعد از این جدال پخش کلیپ‌هایی با شائبه سود بردن شهربابکی‌ها از جادوگری حاشیه بزرگی را رقم زد.

 

در این کلیپ در زمان گرم کردن دروازه‌بان تیم مس شهربابک، مربی گلرهای این تیم در حال بستن شئی در دروازه تیمش است که از آن به عنوان جادوی نارنجی‌پوشان شهربابکی یاد شده است.

 

در این زمینه با وحید رضایی سرمربی مس شهربابک گفتگو کردیم که وی اینطور توضیح داد: فقط برای من جای تاسف دارد که در این دوران هنوز از این مسائل صحبت می‌شود. تیم ما کاملا فوتبالی و تاکتیکی مقابل حریف برنده شد. فیلم بازی ما موجود است و از کارشناسان و اساتید خواهش می‌کنم وقت بگذارند و ببینند برای برتری مقابل حریف چه نیازی به این مسائل داشتیم. من هیچ وقت به تیم حریف و همکاران خودم بی‌احترامی نمی‌کنم و در این فصل هم بعد از دو باختی که داشتیم به تیم حریف تبریک گفتم. فوتبال همین است و کاش جنبه جایگاه و البته باخت را در خودمان افزایش دهیم.

 

1665559

 

وی در ادامه به توضیح اتفاق رخ داده در دروازه تیمش که از آن به عنوان جادو یاد شده پرداخت و گفت: آقای جنگ‌جو مربی گلرهای تیم ما هستند و در این کلیپی هم دوستان زحمت کشیده‌اند و پخش کرده‌اند در حال قرار دادن کورنومتر خود در دروازه هستند. بطری آب خودشان را هم دورتر از بطری دروازه‌بان قرار می‌دهد. ماجرا واقعا خیلی ساده است و دوستانی که زحمت ضبط این کلیپ را کشیدت‌اند چرا بعد از پایان کار گرم کردن گلر که مربی وسایل خودش را دوباره برداشت را هم ضبط نکرده‌اند. به والله که این کارها و شایعات زشت است و من نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی کنم و فقط می‌گویم برخی دوستانی که چت‌های درخواست جادوگرشان پخش شده حداقل در این باره حرف نزنند. من تنها به عملکرد بازیکنانم و تلاشی که در تمرینات و بازی‌ها برای موفقیت به کار می‌بریم در کنار لطف خدا اعتقاد دارم و درباره این مسایلی که می‌گویید بهتر است از دوستانی که به آن اعتقاد دارند و به دنبالش هستند، بپرسید.

دیدگاه‌ها