کد خبر : 1792790 | 27 آبان 1400 ساعت 16:01 | 25.5K بازدید | 15 دیدگاه

عبدالله ویسی سرمربی خیبر خرم‌آباد شد

بعد از شش هفته تیم خیبر خرم‌آباد دست به تغییر کادرفنی خود زد و عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

عبدالله ویسی سرمربی خیبر خرم‌آباد شد

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی که فصل گذشته نیز در مقطعی به عنوان سرمربی خیبر خرم‌آباد کار را دنبال می‌کرد و در ابتدای این فصل با توجه به پیشنهاد باشگاه فولاد خوزستان راهی این تیم شده بود، اکنون با تغییراتی که صورت گرفت بار دیگر به نیمکت خیبر رسید.

 

خیبر که فصل جدید را به عنوان یکی از مدعیان صعود استارت زده بود و با تدارک لازم به دنبال صعود به لیگ برتر است، طی هفته‌های اخیر با محسن عاشوری از کسب نتیجه به دور ماند و شکست هفته گذشته برابر سایپا و توقف این هفته در نهایت باعث شد تا مدیران این تیم تصمیم به تغییرات فنی گرفته و سکان هدایت تیم را بار دیگر به عبدالله ویسی بسپارند.

 

ویسی که طی دو فصل اخیر با حضور روی نیمکت تیم‌های پیکان، خیبر خرم‌آباد و فولاد خوزستان حضوری فعال داشته، اکنون بار دیگر به خرم آباد بازگشته و باید دید قادر خواهد بود انتظارات مدیران این تیم برای صعود را برآورده کند یا خیر. محسن عاشوری فصل گذشته نیز در شرایطی که روی نیمکت بادران در جمع مدعیان صعود قرار داشت، در هفت هفته پایانی جای خود را به امید روانخواه داد و البته در نهایت این تیم رقابت صعود را به هوادار و فجر سپاسی واگذار کرد.

 

اکنون ویسی در بازگشت دوباره به لیگ آزادگان در کنار مدعیانی قرار خواهد گرفت که طی ٢٨ هفته باقیمانده سرنوشت صعود را به مقصد لیگ برتر دنبال خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها