کد خبر : 1792812 | 27 آبان 1400 ساعت 17:51 | 14.5K بازدید | 4 دیدگاه

عارف رستمی، خرید درخشان ذوب‌آهن؛

تعویض طلایی تارتار؛ 2 بازی و 2 گل!

آقای گل فصل گذشته لیگ یک در رویای آقای گلی لیگ برتر است و امروز توانست دومین گل خود با پیراهن ذوب‌آهن اصفهان را به ثمر برساند.

تعویض طلایی تارتار؛ 2 بازی و 2 گل!

به گزارش "ورزش سه" عارف رستمی مهاجم جوان فصل گذشته خیبر خرم آباد که در لباس خیبر توانست به عنوان آقای گلی لیگ یک دست پیدا کند، با عملکرد درخشان خود نظر مثبت مهدی تارتار را جذب کرد و توانست در نقل و انتقالات تابستانی با ذوب‌آهن اصفهان قراردادش را به امضا برساند.

 

او در همان بازی نخست فصل با لباس ذوب‌آهن به عنوان مهره تعویضی از سوی تارتار به زمین فرستاده شد و توانست مقابل صنعت نفت آبادان گلزنی کند و تعویض طلایی مهدی تارتار لقب گرفت چرا که گلی به ارزش 3 امتیازی زد.

 

حالا رستمی امروز و در جریان هفته پنجم و در شرایطی که ذوب‌آهن در آستانه تساوی 1-1 بیرون از خانه مقابل شهر خودرو بود، فرصت 15 دقیقه‌ای برای گلزنی پیدا کرد و مهدی تارتار او را به میدان فرستاد تا بتواند جریان بازی را به سود تیمش تغییر بدهد.

 

عارف رستمی بازهم در نقش تعویض طلایی حاضر شد و با فرصت‌طلبی در دقیقه 90+3 توانست در موقعیت تک به تک با بابک سلامت به زیبایی دروازه شهر خودرو را فرو بریزد و دومین گل خود را در لیگ بیست و یکم به این شکل به ثمر رساند تا ارزش‌های خود را بیش از پیش نشان بدهد.

دیدگاه‌ها