کد خبر : 1792829 | 27 آبان 1400 ساعت 19:15 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

دیبالا پس از تست پزشکی: شرایط خوبی دارم

به نظر می‌رسد که مصدومیت پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، چندان جدی نیست.

دیبالا پس از تست پزشکی: شرایط خوبی دارم

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا بین دو نیمه پیروزی 0-1 تیم ملی آرژانتین برابر اروگوئه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر از ترکیب بیرون رفت و پس از به تورین برگشت تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

این بازیکن امروز در جی مدیکال حضور پیدا کرد تا پس از عدم حضور در دیدار آرژانتین برابر برزیل تست‌های پزشکی اصلی را پشت سر بگذارد.

هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن می‌تواند در دیدار روز شنبه برابر لاتزیو که در ورزشگاه الیمپیکو برگزار می‌شود حضور پیدا کند یا خیر و ظاهرا از نزدیک تحت نظر کادر پزشکی یوونتوس قرار دارد.

با این حال، دیبالا پس از انجام آزمایش‌های مربوطه در تورین خوش بین به نظر می‌رسید و از سوی هوادارانی که بیرون از این مرکز حضور داشتند نیز مورد استقبال قرار گرفت.

 

1657681

 

او در پاسخ به سوالی درباره شرایط جسمی‌اش گفت:« من شرایط خوبی دارم، ممنونم.»

این بازیکن آرژانتینی که چند روز قبل 28 ساله شد احتمالا در طی چند هفته آینده قراردادش با یوونتوس را تمدید خواهد کرد. گفته می‌شود مدیربرنامه این بازیکن مذاکراتی را تا پایان ماه جاری میلادی با مدیران این باشگاه انجام داده و تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

او در این فصل موفق شده شش گل در 11 بازی برای بیانکونری به ثمر برساند که شامل سه گل در آغاز بسیار خوب این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

اما شرایط یوونتوس در لیگ ایتالیا چندان خوب نیست و آنها در حال حاضر با تنها 18 امتیاز از 12 بازی در رده هشتم جدول جای گرفته‌اند.

بانوی پیر شنبه این هفته باید به مصاف تیم مائوریتزیو ساری، سرمربی سابقش، برود اما لاتزیو نیز نمی‌تواند در این بازی از چیرو ایموبیله، ستاره این تیم، استفاده کند.

دیدگاه‌ها