کد خبر : 1792832 | 27 آبان 1400 ساعت 19:49 | 12.9K بازدید | 6 دیدگاه

رایولا: از انتقال دوناروما به PSG پشیمان نیستم

مینو رایولا، مدیربرنامه جان لوییجی دوناروما، از انتقال این بازیکن به پی اس جی راضی است.

رایولا: از انتقال دوناروما به PSG پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، دوناروما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا شده و به پاری سن ژرمن منتقل شد.

این انتقال باعث عصبانیت و ناراحتی مدیران این باشگاه ایتالیایی و هوادارانش شد و آنها بارها در طول این مدت خشم خود از نحوه جدایی دوناروما از این تیم را به اشکال مختلف نشان دادند.

این دروازه‌بان ملی‌پوش ایتالیایی نیز چند روز قبل در مصاحبه‌ای گفته که حضورش در پاری سن ژرمن برای او ناامیدکننده بوده و تعداد دقایق محدود حضورش در میدان دلیل این ناراحتی است.

 

1664058

 

مینو رایولا درباره شرایط فعلی این بازیکن در پاریس گفت:« این موقعیت حساسی نیست، بلکه موقعیت جدیدی است. من پیش از این گفته بودم که هیچ مشکلی به وجود نیامده و نخواهد آمد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا درباره او با میلان صحبت کرده یا خیر اظهار داشت:« نه، من فکر نمیکنم که او را از کسی گرفته باشم یا دور کرده باشم، من راننده تاکسی نیستم. من تنها به سود بازیکنانم کار می‌کنم. من هیچ پشیمانی از این بابت ندارم.»

رایولا جمعه صبح جلسه‌ای را با مدیران میلان درباره شرایط قرارداد زلاتان ابراهیموویچ برگزار کرد و در این باره گفت:« این جلسه خوبی بود اما من توضیحی درباره مذاکرات در جریان نمی‌دهم. آیا ممکن است او در میلان بماند؟ همه چیز ممکن است. زلاتان هرگز تغییر نمی‌کند، او همیشه به یک شکل است. آیا ممکن است قراردادش را با میلان تمدید کند؟ همه چیز ممکن است.»

دیدگاه‌ها