کد خبر : 1792839 | 27 آبان 1400 ساعت 20:39 | 35.7K بازدید | 4 دیدگاه

اینتر به دنبال جذب مهاجم بدشانس رئال در ژانویه

باشگاه اینتر شرایط لوکا یوویچ، مهاجم رئال مادرید، را زیر نظر دارد.

اینتر به دنبال جذب مهاجم بدشانس رئال در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت مجدد الکسیس سانچز در اردوی تیم ملی شیلی باعث شده که اینتر به فکر تقویت فهرست فعلی این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشد.

زوج ادین ژکو – لائوتارو مارتینز تا به حال به خوبی در این تیم جواب داده اما باز هم این تیم نیاز دارد که قدرتش را در خط حمله بهبود ببخشد.

الکسیس سانچز جز بازیکنانی است که نشان داده به خوبی می‌تواند در ترکیب این تیم تعیین کننده باشد اما مشکلات فیزیکی مداوم و مصدومیت‌های ماهیچه‌ای متعدد او باعث شده که مدیران اینتر از این بابت نگران باشند.

مصدومیت او در اردوی تیم ملی شیلی باعث شده که رسانه‌های ایتالیایی از تلاش مدیران اینتر برای به خدمت گرفتن یکی از مهاجمان نه چندان گرانقیمت فوتبال اروپا در ماه ژانویه خبر بدهند.

 

1443158

 

اولویت آنها این است که بازیکن جدیدی را در این ماه به صورت دائمی خریداری کنند اما با توجه به شرایط مالی این باشگاه، قصد ندارند که هزینه زیادی را برای خرید این بازیکن پرداخت کنند.

روزنامه توتو اسپورت در همین زمینه مدعی شده که اینتر ممکن است پیشنهادی را برای جذب بلوتی ارائه دهد که قراردادش با تورینو در ماه ژوئن به پایان می‌رسد. اما دیگر گزینه جدی مدیران اینب اشگاه یوویچ است که شرایط خوبی را در رئال سپری نمی‌کند.

این مهاجم سابق اینتراخت در اینتر نیز به بازیکن ثابت ترکیب تبدیل نخواهد شد اما بدون شک فرصتی که در سن سیرو به دست می‌آورد بسیار بیشتر از موقعیتی است که در سانتیاگو برنابئو در انتظار او است.

یوویچ در این فصل تنها 95 دقیقه در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته و یک پاس گل نیز ارسال کرده است. این بازیکن پیش از این نیز جز بازیکنان محبوب در فوتبال ایتالیا بوده و شاید اینتر حاضر شود او را به صورت قرضی نیز در اختیار بگیرد.

دیدگاه‌ها