کد خبر : 1792870 | 28 آبان 1400 ساعت 09:20 | 13.5K بازدید | 3 دیدگاه

مینگسا: بازیکنان دیگر به کومان اعتماد نداشتند

اسکار مینگسا، مدافع بارسلونا، تایید کرد که رابطه بین رونالد کومان و بازیکنان این تیم در روزهای آخر خراب شده بود.

مینگسا: بازیکنان دیگر به کومان اعتماد نداشتند

به گزارش "ورزش سه"، دوران 14 ماهه حضور کومان روی نیمکت بارسلونا پس از شکست 0-1 برابر رایو وایکانو به پایان رسید و این مربی هلندی از هدایت این تیم برکنار شد.

بارسلونا در ماه‌های اخیر شرایط پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته بود که یکی از آنها جدایی بازیکنان مهمی از این تیم مانند لیونل مسی و آنتوان گریزمان بود و حالا مینگسا مدعی شده که رختکن این تیم اعتمادش به کومان را از دست داده بود.

این مدافع اسپانیایی که پس از تعویضش در دیدار فصل گذشته برابر ختافه با کومان به مشکل خورده بود، باور دارد که تغییر روی نیمکت بارسا اقدامی ضروری برای نجات این تیم در ادامه فصل بوده است.

 

1658759

 

مینگسا به اسپورت 3 گفت:« رختکن نیاز به تغییر داشت. جو اصلا خوب نبود. بازیکنان خوشحال نبودند.  وقتی شما خوب نباشید و شرایط خوب پیش نروند، نیاز به تغییر دارید. این تیم دیگر به سبک کومان اعتماد نداشت و همه سعی می‌کردند مشکلات را به شیوه خودشان حل کنند. ما نه از نظر فردی و نه از نظر تیمی خوب نبودیم. وقتی شرایط خوب نیست، مهمه تمام تلاش‌شان را می‌کنند اما ما خودباوری هم نداشتیم.»

بارسا پس از برکناری کومان، تمام تلاشش را به کار گرفت تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ژاوی هرناندز را به خدمت بگیرد و حالا این مربی سابق السد هدایت تیم سابقش را برعهده دارد.

مینگسا درباره حضور این مربی در نوکمپ گفت:« تمرینات ژاوی بسیار روی این ایده که ما قرار است چه کاری در زمین انجام دهیم تمرکز دارد. این خوب است که ما ایده درست و مشخصی داشته باشیم و در مسیری مشخص برای کسب نتیجه حرکت کنیم. من اطمینان دارم همه چیز تغییر خواهد کرد ما بهتر می‌شویم. فکر نمی‌کنم نیازی به دو یا سه ماه صبر برای دیدن اتفاقات جدید باشد.»

دیدگاه‌ها