کد خبر : 1792878 | 28 آبان 1400 ساعت 10:21 | 46.7K بازدید | 11 دیدگاه

جلسه اضطراری سولسشر با بازیکنان ارشد یونایتد

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد، جلسه اضطراری را در روز پنج شنبه با حضور بازیکنان ارشد تیم برگزار کرده است.

جلسه اضطراری سولسشر با بازیکنان ارشد یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر روز پنج شنبه در ساعت 10 صبح جلسه مهمی را در  کمپ تمرینی منچستریونایتد با حضور بازیکنان چون هری مگوایر، کریستیانو رونالدو، برونو فرناندز، لوک شاو، ویکتور لیندلوف و نمانیا ماتیچ ترتیب داده است.

این مربی 48 ساله در این جلسه درباره چونگی تغییر شرایط این فصل برای یونایتد صحبت کرده و برنامه‌های تاکتیکی این تیم پس از بازگشت به دفاع سه نفره در سه بازی اخیر را شرح داده است.

سولسشر تمام تلاشش را به کار گرفته تا تیمش را در بازی برابر واتفورد که روز شنبه برگزار می‌شود بار دیگر به مسیر درست برگرداند و این در حالی است که آنها در 12 بازی اخیر شش شکست را تجربه کرده‌اند که شامل دو باخت تحقیرآمیز برابر لیورپول و منچسترسیتی بوده است.

 

1661280

 

مدیران یونایتد همچنان هیچ تصمیمی مبنی بر اخراج سولسشر ندارند که بخش زیادی از این وقفه دیدارهای ملی را در حالی گذراند که به همراه خانواده‌اش به نروژ برگشته بود.

با این حال، جایگاه او روی نیمکت این تیم چندان محکم هم نیست و حالا وارد دوره مهمی شده که بازی‌های سرنوشت‌سازی را برای تعیین شرایط یونایتد در ادامه فصل در پیش دارد.

کسب تنها یک شکست دیگر در بازی روز شنبه برابر واتفورد در لیگ برتر یا بازی با ویارئال در لیگ قهرمانان می‌تواند فشارها بر این مربی نروژی را بیش از پیش افزایش دهد.

در هفته‌های اخیر از مربیان بسیاری به عنوان جانشین احتمالی سولسشر نام برده شد که در این بین اسم افرادی چون برندان راجرز و زین الدین زیدان هم دیده می‌شد اما به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه فعلا تصمیم جدی برای برکناری مربی‌شان داشته باشند.

دیدگاه‌ها