کد خبر : 1792911 | 28 آبان 1400 ساعت 12:46 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

ازبکستان حریف شاگردان امیری نشد؛

پیروزی نوجوانان ایران در افتتاحیه کافاکاپ

تیم نوجوانان فوتبال ایران توانست در یک بازی جذاب و پرگل حریف ازبک خود را از پیش‌روی بردارد.

پیروزی نوجوانان ایران در افتتاحیه کافاکاپ

به گزارش "ورزش سه" در افتتاحیه تورنمنت کافا 2021، تیم زیر 15 سال ایران با هدایت وحید امیری به مصاف تیم نوجوانان ازبکستان رفت؛ تورنمنتی که با حضور ایران، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان به میزبانی دوشنبه تاجیکستان برگزار می‌شود.

 

نیمه اول تقابل ایران و ازبکستان، بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای را دو تیم داشتند و هیچکدام از آن‌ها در رسیدن به گل موفق نبودند؛ اما با شروع نیمه دوم، بازی جذاب و پرگل شد و دو تیم برای کسب پیروزی به میدان آمدند.

 

ابتدا در دقیقه 52، تورسونالیف برای ازبکستان موفق به گلزنی شد اما در ادامه شاگردان وحید امیری موفق شدند کامبک بزنند و در دقایق 62 و 76 توسط سمیر حبوباتی و امیرمحمد رزاقی‌نیا به گل رسیدند؛ اما این پایان کار نبود و مختارف در دقیقه 87 توانست از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای ازبکستان رقم بزند.

 

شاگردان امیری اما تسلیم نشدند و در ادامه بازی جنجالی و پرگل دو تیم در دقیقه 89 صاحب ضربه پنالتی شدند و عرفان درویش عالی توانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند تا شاگردان امیری با کامبک مقابل ازبکستان از اولین بازی تورنمنت کافا 3 امتیاز کامل را به دست آورند.

 

گفتنی است که یکشنبه هفته آینده دومین مسابقه تیم نوجوانان ایران در مقابل تیم میزبان برگزار می‌شود و شاگردان امیری به مصاف تاجیکستان خواهند رفت.

 

دیدگاه‌ها