کد خبر : 1792918 | 28 آبان 1400 ساعت 13:34 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

نصر، برنده بازی بزرگ هفته در کرج؛

پیکان و نفت در فوتسال زنان بباز نیستند!

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان با انجام 6 مسابقه پیگیری شد و تیم‌های مدعی توانستند به پیروزی برسند.

پیکان و نفت  در فوتسال زنان بباز نیستند!

به گزارش "ورزش سه" صبح امروز لیگ برتر فوتسال زنان به ایستگاه چهارم رسید و مسابقات در دو گروه مرحله مقدماتی پیگیری شد؛ هفته چهارم هم با پیروزی تیم‌های مدعی خاتمه پیدا کرد و مدعیان قهرمانی لیگ توانستند رقبای خود را با موفقیت از پیش‌روی بردارند.

 

در گروه اول، تیم نفت آبادان که سه بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، مقابل تیم قدرتمند بوتا پلاس ابتدا 2-0 عقب افتاد اما شاگردان علوانی موفق شدند به بازی بازگردند و با گلزنی مریم نوری و معصومه محمدگنجی کار به تساوی کشیده شد تا نفت آبادان همچنان بدون شکست در فصل جدید بماند.

 

در یک بازی دیدنی و پرگل، فرهان ملارد توانست دومین پیروزی خود را جشن بگیرد و 6-4 از سد هیات فوتبال رودان گذشت و ملاردی‌ها دومین پیروزی فصل را جشن گرفتند؛ تقابل چیپس کامل مشهد و پویندگان صنعت فجر شیراز هم 3-3 مسابقه به پایان رسید و برنده نداشت.

 

در گروه دوم، تیم صدرنشین پیکان که هر سه بازی گذشته خود را با پیروزی سپری کرده بود، توانست در خانه مقابل هیات فوتبال اصفهان با درخشش نسیمه غلامی به برتری 4-2 دست پیدا کند تا شاگردان اردلان تنها تیم فصل جدید باشند که رکورد 100 درصد پیروزی را به ثبت رسانده است؛ تقابل کیمیای اسفراین و پارس آرا شیراز هم با برتری نماینده خراسان شمالی به پایان رسید و تیم کیمیا توانست 4-2 برنده بازی باشد.

 

حساس‌ترین دوئل هفته هم در کرج برگزار شد که تیم نصر فردیس در مقابل ملی‌حفاری اهواز در دوئلی نفسگیر، جذاب و پراتفاق توانست جشن پیروزی خانگی بگیرد و با درخشش مارال ترکمان، نسترن مقیمی و البته در روز گلزنی فرزانه توسلی دروازه‌بان این تیم و در شرایطی که سارا شیربیگی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، شاگردان رضازاده دومین پیروزی فصل را جشن گرفتند.

 

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان (جمعه 28 آبان )

 

* گروه اول
پالایش نفت آبادان 2 - 2 بوتا پلاس ایرانیان
فرهان ملارد  6 - 4 هیئت فوتبال رودان
چیپس کامل مشهد 3 - 3 پویندگان صنعت فجر شیراز

 

* گروه دوم
نصر فردیس کرج 6 - 2 ملی حفاری اهواز
کیمیای اسفراین 4 - 2 پارس آرا شیراز
پیکان تهران 4 - 2 هیئت فوتبال اصفهان

دیدگاه‌ها