کد خبر : 1792940 | 28 آبان 1400 ساعت 15:25 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی قدیمی و محبوب ووشو خداحافظی کرد

سرمربی تیم ملی ووشو بعد از سال ها هدایت سانداکاران از سمتش کناره گیری کرد.

سرمربی قدیمی و محبوب ووشو خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه"، حسین اوجاقی که در دوران قهرمانی خود هم سابقه درخشانی با مدال های متعددی از خود به جای گذاشت، سال های زیادی است که روی نیمکت مربیگری تیم ملی ووشو حضور دارد و همواره هم تیمش در میادین آسیایی و جهانی موفق بوده است.


او که سابقه حضور در کادرفنی تیم ملی فوتبال در زمان کی‌روش را هم دارد، از چندی پیش به عنوان رییس سازمان ورزش شهرداری تهران مشغول فعالیت شده؛‌ در حالی که علاوه بر هدایت تیم ملی ووشو، نایب رییسی این فدراسیون را هم برعهده دارد.


حالا اوجاقی اعلام کرده به خاطر سمت جدید خود باید تمام وقت در خدمت ورزش شهرداری تهران باشد و نمی تواند دیگر به راه خود در تیم ملی ووشو ادامه دهد. اوجاقی در این باره به تسنیم می گوید: «فعلاً که اردوی تیم ملی آغاز نشده و هر وقت که اردو استارت بخورد، بحث سرمربی نیز مطرح و ابلاغش داده می‌شود. بنابراین وقتی اردوی تیم ملی نیست، سرمربی تیم ملی بودن نیز مفهومی ندارد. به هر حال حضور و کار در سازمان ورزش وقت زیادی را می‌طلبد و عملاً فرصتی برای حضور در اردوها نیست. به همین دلیل اجازه خواستم تا سایر دوستان که تجربه کافی و توانمندی لازم را دارند، هدایت تیم ملی ووشو را بر عهده بگیرند.»


بدین ترتیب در شرایطی که ووشو یکی از رشته های مدال آور ایران در بازی های آسیایی است؛‌ در فاصله کمتر از یک ساعت مانده تا بازی های آسیایی هانگژوی چین باید سرمربی جدیدی برای این تیم انتخاب شود.

دیدگاه‌ها