کد خبر : 1793008 | 28 آبان 1400 ساعت 19:14 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: از تعداد مصدومان فیورنتینا می‌ترسم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تعداد غایبان فیورنتینا باعث می‌شود این تیم انگیزه بیشتری داشته باشد.

پیولی: از تعداد مصدومان فیورنتینا می‌ترسم

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا شب در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم لیگ ایتالیا در خانه فیورنتینا مهمان این تیم خواهد بود. 
فیورنتینا در حالی به مصاف شاگردان پیولی خواهد  رفت که با بحران مصدومیت روبرو شده و بازیکنانی چون ماتیا ناستاسیچ ونیکولا میلنکوویچ به دلیل مصدومیت و مارتینز کوارتا به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهند بود. 
پیولی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« من همیشه از تیم‌هایی می‌ترسم که به نظر می‌رسد به دلیل غیبت بازیکنانشان در شرایط سختی هستند این اتفاقی پیش از این برای ما هم رخ داده و ما همیشه انرژی و انگیزه بیشتری گرفتیم. فیورنتینا تیمی قوی با هویت مشخص است. ما می‌خواهیم همه دیدارها را کنترل کنیم و باید بتوانیم بیشترین استفاده را از هر فرصت ببریم.»

 

1657314


میلان نیز در این بازی داویده کالابریا و آنته ربیچ را در اختیار ندارد. این مدافع ایتالیایی در اردوی تیم ملی ایتالیا دچار مصدومیت شد و ربیچ نیز در جریان جلسه تمرینی صبح امروز مصدوم شد. 
پیولی درباره شرایط این دو نفر گفت:« من برای کالابریا متاسف هستم. این خبر بدی است چون ما تقویم فشرده‌ای در پیش داریم. او حالا چند بازی غایب خواهد بود، او احساس خوبی دارد. باعث تاسف است اما این اتفاقات رخ می‌دهد. بیچ امروز احساس درد داشت و فردا در زمین حاضر نخواهد بود.»
قرارداد پیولی با میلان در تابستان به پایان می‌رسد و حتی رسانه‌های ایتالیایی هم مدعی شده‌اند که این مربی در آستانه تمدید قراردادش با روسونری است. 
این مربی ایتالیایی در این باره گفت:« الان زمان مناسبی برای صحبت درباره این موضوع نیست. شما زمانی که درست و مناسب باشد از جزییات این اتفاق باخبر خواهید شد. ما در حال حاضر فقط به بازی که در پیش داریم فکر می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها