کد خبر : 1793040 | 28 آبان 1400 ساعت 21:21 | 16.5K بازدید | 6 دیدگاه

به هواداران نساجی گفتیم نیایند؛

بیانی: دقیقه ۹۰ گفتند ورود تماشاگر آزاد است

مربی نساجی مازندران به انتقاد از اعلام لحظه آخری ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی پرداخت.

بیانی: دقیقه ۹۰ گفتند ورود تماشاگر آزاد است

به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ بیانی در نشست خبری پس از دیدار استقلال و نساجی اظهار کرد: دو تیم آمده بودند تا فوتبال خوبی ارائه کنند. استقلال تیم قابل احترامی است، اما مردم خوب ایران و هواداران نساجی دیدند که بچه‌های نساجی چقدر فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند.

 

او ادامه داد: ما یک هفته زمین تمرین صاف داشتیم و امروز بازی خوبی انجام دادیم. ما قبلا مشکل    زمین داشتیم و تمرینات‌مان بی‌جان بود و بچه‌های ما رمق بازی نداشتند، اما یک هفته تمرینات خوب انجام دادیم و آنالیز خوبی از استقلال داشتیم.

 

مربی نساجی یادآور شد: نقاط ضعف و قوت استقلال را می‌دانستیم و با اینکه احترام زیادی برای آنها قائل هستم، اما دو، سه موقعیت ۱۰۰ درصد را تبدیل به گل نکردیم و عملکرد بهتری داشتیم.

 

بیانی تصریح کرد: امیدوارم استقلال به روزهای خوب خود برگردد؛ تیم ما هم روز به روز بهتر می‌شود و با سرمربیگری آقا ساکت که شبانه‌روز برای بازیکنان زحمت می‌کشند، سعی داریم تا هر روز بهتر از روز قبل کار کنیم.

 

او درباره حضور تماشاگران نساجی در ورزشگاه آزادی ابراز کرد: اینکه دقیقه ۹۰ گفتند ورود هواداران آزاد است، خیلی جالب نبود. بیشتر تماشاگران ما در قائم‌شهر هستند و اگر می‌دانستند بازی با تماشاگر است، قطعا به استادیوم آزادی می‌آمدند. از شب گذشته تا ظهر امروز با ما در تماس بودند ولی ما گفتیم بدون تماشاگر است ولی حس و قشنگی فوتبال در بازی امروز بهتر بود و ای‌کاش تماشاگران نساجی هم بودند تا فوتبال زیبای تیم خودشان را می‌دیدند.

دیدگاه‌ها