کد خبر : 1793080 | 29 آبان 1400 ساعت 09:25 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی‌ای که می‌شد که برای گرفته شود به آنها رسید

اعتراض ملایم مدافع مس رفسنجان به داوری

بازی خوب مس مقابل پرسپولیس کاری کرد که بعضی بازیکنان این تیم دوباره به فکر درخشش و بالانشینی در لیگ برتر باشند.چرا که نه؟

به گزارش ورزش سه، شاهین توکلی مدافع تبریزی مس کرمان یکی از بازیکنانی است که مقبل حمله وران پرسپولیس 90 دقیقه ایستادگی کرد. او می‌گوید سیر پیشرفت تیمش آغاز شده و نتایج خوبتر در راهند . توکی گفت : خدا را شکر که بازی خیلی خوبی بود و با توجه به اینکه نتایج باب میل ما نبود خیلی دوست داشتیم که این بازی را ببریم و تمرینات بسیار پرفشار انجام داده بودیم و می شد که سه امتیاز را بگیریم ولی قسمت نشد و من مطمئن هستم که مس رفسنجان در آخر فصل رتبه خوبی کسب می کند و داریم به آن فوتبالی که خودمان دوست داریم ارائه بدهیم نزدیک میشویم.


سئوال بعدی درباره صحنه منجر به پنالتی پرسپولیس و تشخیص داور است . توکلی می‌گوید: من عادت ندارم که در مورد داوری صحبت کنم زیرا شغل پر فشار و سنگینی است ولی کمی با مهربانی بیشتر با پرسپولیس برخورد می‌کردند و با تمام احترامی که برای داور قائل هستم هم می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد و همین که می توانست برای پرسپولیس پنالتی  نگیرد. 

 

1665985


مدافع نارنجی پوشان رفسنجان در خصوص بازی مقابل عیسی آل کثیر هم گفت: عیسی آل کثیر جزو فوروارد های بسیار خوب ایران است ولی ما خط دفاعی مستحکمی داریم بچه های ما به  خوبی توانستند مهاجمان حریف را کنترل کنند و موقعیت آن چنانی به پرسپولیس ندادیم و واقعاً کمترین حق مان پیروزی در این بازی بود .


این بازیکن که سال گذشته با پیراهن آلومینیوم به پرسپولیس گل زد و دوست داشت به نوعی این موضوع را تکرار کند گفت: وظیفه من گل زدن نیست تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم نتیجه بگیرد و از این موضوع خوشحالم که دیروز همه ایران دیدند که ما فوتبالی بازی کردیم که نشان داد مس شایسته رتبه های بالای جدول است.


توکلیدر پاسخ به این سوال که مس از هفته ششم دوباره با پیروزی آشتی می‌کند هم گفت : ما واقعا قصد داشتیم در بازی مقابل پرسپولیس نتایج خوبمان را شروع کنیم که این اتفاق نیفتاد ولی در بازی با نفت مسجد سلیمان با تمام قدرت می رویم که سه امتیاز را بگیریم تا به جایگاهی که حقمان است برسیم و مطمئنا اتفاق خوبی در مسجدسلیمان رقم می خورد .البته تیم نفت خیلی قابل احترام است.

دیدگاه‌ها