کد خبر : 1793082 | 29 آبان 1400 ساعت 09:26 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

دبل سیو حقیقی به روایت تصویر

علیرضا حقیقی در نیمه نخست دیدار برابر استقلال روی یک صحنه با دو سیو درخشان مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال نیمه نخست برابر نساجی را خیلی خوب آغاز کرد. شاگردان فرهاد مجیدی می توانستند در دقایق اولیه بازی در چندین فرصت دروازه میهمان خود را باز کنند اما فرصت های آنها از دست رفت که در بزرگترین موقعیت بازی، حقیقی دو بار متوالی برابر حمله وران آبی پوش مقاومت کرد.

 

این فرصت در دقیقه 28 ایجاد شد. جایی که مهدی مهدی پور کرنر به دست آمده را به روی دروازه ارسال کرد که ضربه سر مرادمند به پشت مرتضی منصوری برخورد کرد و توپ برگشتی یک بار دیگر نصیب مدافع پیش تاخته آبی ها شد و او نیز از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برد و با شلیکی محکم توپ را به سمت دروازه نساجی زد که با واکنش و دفع توپ حقیقی مواجه شد.

 

در حالیکه گلر نساجی روی زمین افتاده بود و توپ برگشتی نیز به بازیکنان استقلال رسید، رودی ژستد در دهانه دروازه صاحب موقعیت ایده آلی شد و با شیرجه ای بلند، توپ را با ضربه سر به سمت دروازه نساجی زد. در حالیکه هواداران استقلال به امید گلزنی نیم خیز شده بودند، اما حقیقی در واکنشی دیدنی باز هم توپ را دور کرد و با یک دبل سیو دیدنی، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.


البته آبی ها دست بردار نبودند و در ادامه نیز برای رسیدن به گل سخت تلاش می کردند. باز هم استقلالی ها با سانتر به روی دروازه قصد رسیدن به گل را داشتند که سیاوش یزدانی با حرکتی آکروباتیک توپ را به سمت دروازه حریف زد ولی این توپ با فاصله ای بسیار اندک به بیرون رفت تا باز هم استقلال موفق به باز کردن دروازه میهمان نشود.روندی که تا پایان بازی ادامه داشت ... 

عکسها: امیر خیرخواه

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها