کد خبر : 1793083 | 29 آبان 1400 ساعت 09:30 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره نصر، زننده یکی از گل‌های ملی حفاری؛

اتفاق عجیب؛ خانم گل به تیم خودی گل زد!

خانم گل ادوار گذشته لیگ برتر فوتسال زنان، پس از گلزنی در نخستین تجربه بازی با پیراهن نصر فردیس، در دومین مسابقه شرایط متفاوتی را تجربه کرد و به اشتباه دروازه خودی را فرو ریخت.

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان در هفته چهارم فصل جدید پیگیری شد که در مهم‌ترین تقابل‌ هفته تیم فوتسال زنان نصر فردیس در خانه توانست از سد تیم ریشه‌دار و قدیمی ملی‌حفاری اهواز بگذرد و شمار امتیازهای خود را به عدد 7 برساند.

شاگردان رضازاده در شرایطی توانستند در نیمه دوم و در دقایق پایانی بازی به برتری برسند، که تا اواسط نیمه دوم بازی پایاپایی را از دو تیم شاهد بودیم؛ نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان رسید و در آغاز نیمه دوم مارال ترکمان توانست گل برتری را برای نصر فردیس بزند اما دقایقی بعد از گلزنی او بود که سارا شیربیگی ستاره نصری‌ها و آخرین خرید این تیم در بازار نقل و انتقالات یک اشتباه بزرگ را مرتکب شد.

شیربیگی که عنوان خانم گلی رقابت‌های فصل گذشته را در کارنامه خود دارد، در اولین بازی با پیراهن نصر توانست برای تیمش گلزنی کند اما در مسابقه دیروز مقابل ملی‌حفاری، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا این‌بار گل به خودی به نام او به ثبت برسد؛ اتفاقی که در طول سالیان حضور او سارا شیربیگی در لیگ برتر فوتسال زنان از او کمتر دیده شده بود.

هر چند که گل به خودی شیربیگی خیلی زود مجدداً توسط ترکمان جبران شد و در ادامه شاگردان رضازاده توانستند با درخشش نسترن مقیمی و فرزانه توسلی اختلاف را به 4 گل برسانند و برنده بازی بزرگ هفته فوتسال زنان شوند.

خبرنگار: سید ساره حسینی

عکاس: کیمیا قاسم‌زاده

دیدگاه‌ها