کد خبر : 1793152 | 29 آبان 1400 ساعت 12:37 | 9.6K بازدید | 6 دیدگاه

پارک جی سونگ:

باید تا آخر فصل به سولسشر فرصت داد

پارک جی سونگ، ستاره سابق منچستریونایتد، از ادامه حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت این تیم حمایت کرد.

باید تا آخر فصل به سولسشر فرصت داد

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر در آستانه دیدار روز شنبه برابر واتفورد تحت فشار شدیدی است، چرا که یونایتد تنها یکی از شش دیدار اخیرش در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته و در همین مدت دو شکست تحقیرآمیز برابر منچسترسیتی و لیورپول را نیز تجربه کرده است.

همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کارشناسان و حتی هواداران یونایتد خواهان برکناری این مربی نروژی شوند و نام‌های بسیاری مانند برندان راجرز و زین الدین زیدان نیز به عنوان جانشینان احتمالی او به گوش می‌خورد.

با این حال پارک حس می‌کند که سولسشر باید به دلیل شرایط خوبی که پس از جو سمی ایجاد شده توسط ژوزه مورینیو در این تیم به وجود آورد مورد تحسین قرار بگیرد.

 

1634190

 

این ملی‌پوش سابق کره جنوبی که چهار قهرمانی لیگ و یک قهرمانی در  لیگ برتر را به همراه شیاطین سرخ تجربه کرده به گل گف:« سه سال است که سولسشر هدایت یونایتد را برعهده دارد و من باور دارم که این فصل برای او از نظر ادامه حضورش در این باشگاه تعیین کننده است.»

پارک ادامه داد:« من فکر می‌کنم که او باید بابت کاری که در یونایتد انجام داده مورد تحسین قرار بگیرد و این شایستگی را دارد که برای ادامه حضورش روی نیمکت تا پایان فصل بجنگد اما باید نشان دهد که پس از آن نیز می‌تواند به کارش ادامه دهد. او روحیه و فرهنگ یونایتد را بار دیگر به این تیم برگرداند.»

این ستاره سابق یونایتد اضافه کرد:« ما پیش از او لوییس فن خال و ژوزه مورینیو را داشتیم که مربیانی در کلاس جهانی هستند اما در این تیم جواب ندادند، بنابراین من فکر می‌کنم که یونایتد از این تجارب یاد گرفته و این موارد نقشی کلیدی در تصمیم آنها برای ادامه کار با سولسشر داشته‌اند. اما مهم‌ترین نکته این است که آیا او می‌تواند با گواردیولا، کلوپ و توخل که بهترین مربیان دنیا هستند رقابت کند یا خیر. من باور دارم که ما باید تا پایان فصل صبر کنیم و سپس شرایط را بررسی کنیم.»

دیدگاه‌ها