کد خبر : 1793168 | 29 آبان 1400 ساعت 13:41 | 15.8K بازدید | 6 دیدگاه

سرمربی نساجی یک بازی دیگر بر می گردد

حکم سنگین ساکت الهامی تعدیل شد

کمیته انضباطی رای سنگین خود در خصوص سرمربی نساجی را تعدیل کرد.

حکم سنگین ساکت الهامی تعدیل شد

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی در جریان بازی با گل گهر رفتارهایی درقبال داور مسابقه (موعود بنیادی فر) داشت که همین موضوع منجر به اخراج او از کنار زمین شد. الهامی که بعد از دریافت کارت قرمز نیز با لحن تندی با داور مسابقه صحبت کرد و رفتارهای عجیبی در حین ترک زمین داشت، روز 19 آبان ماه با جریمه ای سنگین از سوی کمیته انضباطی مواجه شد؛ جریمه که البته قابل تجدید نظر بود.

 

در حالی که حکم اولیه کمیته انضباطی برای الهامی، یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از حضور در تمامی مسابقات نساجی و ورزشگاه‌های فوتبال کشور بود، در آرای جدید این کمیته، نیمی از محرومیت شش جلسه ای ساکت و محرومیتش از حضور در ورزشگاهها به حالت تعلیق در آمد.

 

حکم جدید کمیته انضباطی برای ساکت الهامی به این شرح است: "درخصوص اعاده دادرسی از سوی ساکت الهامی باتوجه به محتویات پرونده و نظر به اینکه درخواست مطرح شده با هیچ یک از جهات مندرج در ماده 108 مقررات انضباطی مطابقت ندارد، به استناد ماده 110 قرار رد درخواست صادر می شود.اما درخصوص درخواست تعلیق مجازات باتوجه به انصراف الهامی از تجدیدنظرخواهی و پرداخت جریمه نقدی، به استناد ماده 107 مقررات انضباطی با پذیرش درخواست نیمی از محرومیت شش جلسه ای وی و همچنین محرومیت از ورود به ورزشگاه های کشور را به مدت شش ماه معلق می شود . "

 

بر اساس اعلام کمیته انضباطی، سرمربی تیم نساجی مازندران از این تاریخ (27 آبان 1400) مجاز به حضور در ورزشگاه های کشور (ضمن اعمال محرومیت سه جلسه همراهی تیم خود) است. به این ترتیب الهامی که دو جلسه محرومیت خود را گذرانده، پس از بازی این هفته تیمش با پیکان و از هفته هفتم که نساجی بازی سختی با سپاهان خواهد داشت، می تواند در کنار شاگردانش حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها