کد خبر : 1793222 | 29 آبان 1400 ساعت 17:02 | 8.5K بازدید | 9 دیدگاه

آذرباد: با کمال احترام به پرسپولیس، حیف از سه امتیاز!

هافبک تکنیکی مس رفسنجان نیز همانند سرمربی و دیگر بازیکنان تیمش مدعی است که قادر بودند دومین شکست فصل پرسپولیس را در رفسنجان رقم بزنند.

آذرباد: با کمال احترام به پرسپولیس، حیف از سه امتیاز!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در پنجمین هفته از لیگ بیست و یکم در رفسنجان مقابل مس به تساوی یک یک رضایت داد تا هفته‌های دور از برد این تیم به سه هفته برسد. محسن آذرباد هافبک مس رفسنجان درباره عملکرد تیمش در این بازی گفت: تمرینات فوق العاده و با برنامه‌ای را تا پیش از بازی برابر پرسپولیس دنبال کرده بودیم. اتفاقی که باعث شده بود برای تمامی مناطق زمین و همچنین دقایق بازی برنامه داشته باشیم و شرایط هم خوب پیش می‌رفت و بر اساس آن به موقعیت های خوبی هم رسیده بودیم.

 

وی ادامه داد: برای پرسپولیس و هواداران و کادرفنی و بازیکنانش احترام زیادی قائل هستم. مطمئنا آنها استحقاق پنج قهرمانی پیاپی در لیگ را داشته‌اند اما مسلما در بازی روز گذشته این حق تیم ما بود که به سه امتیاز و برد بازی دست یابد و حیف که شرایط آنطور که باید پیش نرفت. با این حال این بازی به ما انگیزه زیادی داد که در ادامه مسیر به آنچه که هدف قرار داده‌ایم دست پیدا کنیم.

 

هافبک تکنیکی مس رفسنجان درباره انگیزه تیمش در این فصل گفت: کادرفنی از فصل گذشته برنامه خاصی را در نظر گرفته که طبق آن پیش رفتیم. اولین فصل حضورمان بحث ماندگاری در لیگ مطرح بود که به خوبی آن را اجرا کردیم. در این فصل نیز به دنبال دستیابی به نتایج و رتبه قابل احترامی خواهیم بود. تمامی بازی‌ها را جدی خواهیم گرفت و با بالاترین توان به دنبال نتیجه خواهیم بود.

 

آذرباد درباره گل دیدنی تیمش که توسط کعبی به ثمر رسید نیز گفت: دمش گرم و واقعا شوت فوق العاده ای بود. به نظرم این گل را برای این بازی کنار گذاشته بود. او از من خواست تا با یک پاس پشت پا او را صاحب موقعیت شوتزنی کنم و واقعا هم خوب زد. باید نمایش خوبی را دنبال کنیم و به بهترین نتیجه برسیم.

دیدگاه‌ها