کد خبر : 1793230 | 29 آبان 1400 ساعت 17:48 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

پاس گل بی‌فایده صیادمنش در باخت زوریا

زوریا لوهانسک در حضور دو مهاجم ایرانی خود مقابل رُخ‌لویو شکست خورد.

پاس گل بی‌فایده صیادمنش در باخت زوریا

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر اوکراین، تیم فوتبال زوریا لوهانسک در حالی که مثل دیدارهای قبل اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را به‌صورت همزمان در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در استادیوم آرنا لویو به مصاف رُخ‌لویو رده سیزدهمی رفت.

 

زوریا لوهانسک که در سه دیدار اخیرش در لیگ برتر اوکراین به سه پیروزی رسیده بود، در بازی خارج از خانه امروز مقابل رُخ‌لویو نتوانست عملکرد هفته‌های قبل خود را داشته باشد و در نیمه اول با دو گل شکست خورد.

 

شهاب زاهدی که در پنج مسابقه رسمی اخیرشان فوق‌العاده ظاهر شده و ۶ گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده بود، پس از اینکه در دقیقه ۲۴ بازی امروز برابر رُخ‌لویو یک کارت زرد دریافت کرد، در ابتدای نیمه دوم تعویض شد.

 

زوریا لوهانسک در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه رُخ‌لویو وارد کرد و سعی در کمتر کردن اختلاف داشت که پس از حملات پیاپی توانست در دقیقه ۶۴ روی پاس در عرض اللهیار صیادمنش برای ماکسیم لونیوف و شوت پای چپ تماشایی این بازیکن به گل اول دست پیدا کند.

 

صیادمنش که در دیدار اخیر تیم ملی مقابل سوریه و حضور تعویضی‌اش در زمین یک پاس گل داده بود، پس از ساخت تک‌گل زوریا لوهانسک برابر رُخ‌لویو در دقیقه ۸۵ از زمین بیرون رفت و در واپسین ثانیه‌های بازی در خارج از زمین یک کارت زرد گرفت!

 

یاران زاهدی و صیادمنش پس از سه برد پیاپی امروز با نتیجه ۲ بر یک مقابل رُخ‌لویو مغلوب شدند تا ۲۹ امتیازی و در رده سوم جدول لیگ برتر اوکراین بمانند؛ رتبه‌ای که در صورت برتری یکی از دو تیم پایین‌تر از آنها دچار تغییر می‌شود.

دیدگاه‌ها