کد خبر : 1793231 | 29 آبان 1400 ساعت 17:52 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: بازی فردا به اندازه دربی میلان اهمیت دارد

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر می گوید آنها باید مقابل حریفان و مستقیم خود در راه قهرمانی بهتر نتیجه بگیرند.

اینزاگی: بازی فردا به اندازه دربی میلان اهمیت دارد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فرداشب در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم رقابت های سری آ میزبان ناپولی خواهد بود. شاگردان سیمونه اینزاگی در حالی به مصاف ناپولی می‌روند که با هفت امتیاز کمتر نسبت به این تیم صدرنشین در رده سوم جدول قرار دارند. در واقع نراتزوری برای اضافه شدن به کورس قهرمانی به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرم دارد.

 

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر ناپولی گفت: "ما مطمئناً می دانیم که بازی بسیار مهمی مانند دربی مقابل میلان خواهد بود. این بازی به لحاظ جدولی و اینکه بهترین خط حمله و دفاع لیگ مقابل هم قرار می‌گیرند نیز اهمیت زیادی دارد. ما در مقابل یوونتوس، آتالانتا و میلان استحقاق بیشتری داشتیم، اما سه تساوی به دست آوردیم. این بدان معناست که باید مقابل حریفان مستقیم مان بهتر کار کنیم.

 

 

1666245

 

 

من به این تیم افتخار می‌کنم. بچه ها تمام توان خود را ارائه می دهند. اما علی رغم بازیکنانی که باید در تابستان می‌فروختیم و این کار را انجام دادیم، تیمی کاملا رقابتی و جنگجو داریم."

 

اینزاگی در ادامه پیرامون روند ناامیدکننده لائوتارو مارتینز و عدم گلزنی این بازیکن طی یک ماه گذشته نیز گفت: "من فکر می کنم که برای مهاجمان عادی است که این لحظات را پشت سر بگذارند.  من و برادرم همین را گذراندیم. مهاجمان وقتی فرصت گلزنی ندارند باید نگران باشند. لائوتارو تعدادی فرصت داشت و فقط باید همانطور که در حال حاضر عمل می‌کند کار کند. او به پتانسیل خود ایمان دارد و مانند همیشه گلزنی خواهد کرد. پنالتی زدن او؟ بستگی دارد چه بازیکنانی در زمین حضور داشته باشند."

 

 

1662492

 

 

آینده مارسلو بروزوویچ: "بروزوویچ بازیکن بزرگی است که به اینتر کمک زیادی کرده است. من به اندازه کافی خوش شانس هستم که با ماروتا و آسیلیو که نظر من را در مورد بروزوویچ می دانند کار می‌کنم."

دیدگاه‌ها