کد خبر : 1793238 | 29 آبان 1400 ساعت 18:27 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی:

کنجکاوم ببینم هواداران اینتر چه رفتاری با من دارند

لوسیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، می‌گوید دیدار برابر اینتر با مسابقات دیگر برای او فرق چندانی ندارد.

کنجکاوم ببینم هواداران اینتر چه رفتاری با من دارند

به گزارش "ورزش سه"، شاید خوش‌بین ترین هواداران ناپولی نیز فکر نمی کردند که این تیم بعد از گذشت 12 هفته از رقابت های سری آ و با هدایت لوسیانو اسپالتی در صدر جدول قرار بگیرد. با این وجود چنین اتفاقی رخ داده و ناپولی در حالی صدر جدول را به خود اختصاص داده که تا به اینجا هیچ شکستی را متحمل نشده و طی 12 دیدار آمار فوق العاده 10 برد و دو تساوی را به ثبت رسانده است.

 

ناپولی فردا شب در یک بازی فوق العاده حساس مهمان اینتر خواهد بود؛ مسابقه ای که پیروزی در آن می‌تواند ثابت کند که شاگردان لوسیانو اسپالتی یکی از مدعیان اصلی فتح اسکودتو هستند و از طرف دیگر فاصله این تیم را با یکی از حریفان مستقیم‌شان افزایش دهد.

 

 

1659888

 

 

اسپالتی پیش از دیدار با اینتر گفت: "هر دو تیم فردا برای پیروزی پا به بازی خواهند گذاشت زیرا هر دو به سه امتیاز نیاز دارند. آرایش تاکتیکی اینتر از نظر هندسی با ما متفاوت است، بنابراین باید فضاهایی را که آنها در زمان مالکیت توپ خواهند داشت را پوشش دهیم، زیرا اینتر در حرکت دادن توپ از جناحین خوب عمل می کند. اینتر فصل گذشته قهرمان شد و با سیمونه اینزاگی عملکرد خوبی دارد."

 

تمسخر احتمالی توسط هواداران اینتر: "مردم می توانند هر کاری که بخواهند انجام دهند.  همه جا مورد تمسخر و توهین قرار گرفته ام، اما من به کارهای خودم نگاه می کنم، نه دیگران.  وقتی باشگاهی را ترک می کنم، به دنبال این هستم که ببینم در چند بازی پیروز شده ام و آنها را با نتیجه ای بهتری نسبت به قبل ترک کرده ام یا خیر.

 

 

1666255

 

 

من دورانم در اینتر را در مواجهه با مشکلات که یکی پس از دیگری پدید می آمدند به پایان رساندم. من این مسابقه را همانند بازی های دیگر می دانم زیرا در لحظه زندگی می کنم. کنجکاو هستم ببینم چه واکنشی در سن سیرو دریافت می کنم، اما می خواهم از هواداران اینتر بدون توجه به رفتاری که فردا دارند تشکر کنم. زیرا با برخی از آنها در تماس هستم. من به آنچه در آنجا به دست آوردم افتخار می کنم."

دیدگاه‌ها