کد خبر : 1793248 | 29 آبان 1400 ساعت 19:36 | 14.7K بازدید | 4 دیدگاه

آنچلوتی: بازی بارسا را به خاطر ژاوی می‌بینم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید حضور ژاوی در بارسا چیزهای زیادی را برای این تیم به ارمغان خواهد آورد.

آنچلوتی: بازی بارسا را به خاطر ژاوی می‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه تقریبا دو هفته ای که به دلیل برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در مسابقات باشگاهی به وجود آمد، حالا دوباره بازی ها در حال پیگیری است و فردا رئال مادرید در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا مهمان گرانادا خواهد بود. شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به رئال سوسیداد در رده دوم جدول قرار دارند و قطعاً با هدف پیروزی برابر گرانادا پا به دیدار فردا خواهند گذاشت.

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر گرانادا گفت: "پویایی خوبی در تیم وجود دارد و فکر می‌کنم باید از آن تمجید کرد. به طورکلی معتقدم که در مسیر درستی قرار داریم. این که یکشنبه بازی می‌کنیم بسیار خوب است زیرا فرصت بیشتری برای ریکاوری بازیکنان برزیلی خود داشته‌ایم. همچنین برای مسابقه چهارشنبه نیز وقت داریم."

 

 

1666286

 

 

اولین حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا: " من این مسابقه را خواهم دید زیرا بازی جالبی خواهد شد. ژاوی چیزهای زیادی را برای بارسا به ارمغان خواهد آورد. من دوست دارم هر چه سریع‌تر آنها را کشف کنم زیرا بارسا یک حریف مستقیم ما محسوب می‌شود."

 

وضعیت ادن هازارد: " او به دلیل گاستروانتریت(نوعی بیماری معده) نمی تواند ما را در این بازی همراهی کند. اگر او از وضعیتش راضی بود من را آزار می داد اما واقعاً اینطور نیست. وضعیت او مانند بازیکنی است که زیاد به میدان نمی رود."

 

 

1666285

 

 

تقویم فشرده مسابقات: " این اولین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. من نمی‌دانم که آیا مزخرف است یا نه. می‌دانم که بازی ها زیاد است و باید تغییر ایجاد شود. نمی‌دانم سوپرلیگ راه حل خواهد بود یا خیر اما به هر حال باید تغییری ایجاد شود."

 

اوضاع گرت بیل: "او می خواهد برای رئال مادرید بازی کند، این چیزی است که من می بینم. او می داند که برای حضور در تیم ملی ولز باید در رئال مادرید به میدان برود .شما باید به شخصیت او احترام بگذارید. این درست نیست که درگیری هایی با او وجود دارد. برعکس، ما می خواهیم بیل را به شرایط خوب برگردانیم."

 

 

1666283

دیدگاه‌ها