کد خبر : 1793305 | 29 آبان 1400 ساعت 23:48 | 30.2K بازدید | 4 دیدگاه

رفتار نیمکت آرسنال آزاردهنده بود؛

کلوپ: با بازیکنان زیر سن بلوغ هم پیروز می‌شوم!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول نسبت به رفتار نیمکت آرسنال اعتراض نشان داد.

کلوپ: با بازیکنان زیر سن بلوغ هم پیروز می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در شرایطی با چهار گل آرسنال را بدرقه کرد که در نیمه اول درگیری لفظی شدیدی بین یورگن کلوپ و میکل آرتتا، سرمربی جوان حریف در لب خط ایجاد شد. یورگن کلوپ در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد مرسی سایدی ها مقابل آرسنال پرداخته و البته مدعی شد نیمکت حریف نسبت به هر اتفاقی درون میدان واکنش تندی نشان داده است.

 

یورگن کلوپ گفت: "ما باید واکنش نشان می دادیم. بازیکنان لیورپول در بازی امروز نشان دادند که رشد کردند. پس از اتمام نیمه اول تمام جریان بازی را کنترل کردیم و این ترکیبی از یک عملکرد بسیار پخته و با لحظات بسیار هیجان انگیز و در نهایت یک نتیجه فوق العاده بود.

 

1666394

 

نمی توانید تصور کنید چقدر از در اختیار داشتن تاکی مینامینو خوشحالم. او در شرایط فعلی فوق العاده ظاهر شده و امروز او راه حل ما روی نیمکت برای تقریبا پنج پست در جریان مسابقه بود.

 

پیروز شدن در بازی های خانگی همیشه مهم است و البته بردن در هر مسابقه در این لیگ دشوار است. ما در آخرین بازی شکست خوردیم و بازیکنان به نزدیک به 15 کشور مختلف سفر کرده و بازگشتند. برخی از آنها مصدوم شده و نمی توانستند بازی کنند.

 

آیا درگیری با میکل آرتتا باعث شد لیورپول و هواداران راه افتاده و انگیزه بیشتری بگیرند؟ این جزء برنامه تیم نبود، اما اگر این اتفاق افتاده که مشکلی نیست. در صحنه درگیری چیز خاص و عجیبی رخ نداد. دو بازیکن به هوا پریدند، اما نیمکت آرسنال برای هر صحنه ای اعتراض می کرد. من فقط پرسیدم از این کار چه هدفی دارید؟ من واقعا از رخ دادن چنین صحنه هایی اذیت می شوم و رفتار نیمکت آرسنال آزاردهنده بود، زیرا  همه نیمکت حریف در آن لحظه به سمت سادیو مانه رفتند. من می توانم بازیکنانی را به خدمت بگیرم که حتی هنوز به سن بلوغ نرسیده اند و همچنان شما را شکست دهم."

دیدگاه‌ها