کد خبر : 1793318 | 30 آبان 1400 ساعت 01:17 | 17.8K بازدید | 10 دیدگاه

فیورنتینا 4-3 میلان: شکست هیجان‌انگیز روسونری!

میلان در دیداری جذاب و تماشایی مقابل فیورنتینا با نتیجه 4-3 شکست خورد و اولین باختش در رقابت های این فصل سری آ را تجربه کرد.

فیورنتینا 4-3 میلان: شکست هیجان‌انگیز روسونری!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که تا اینجای فصل شکستی در کارنامه نداشتند و به همراه ناپولی به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی شناخته می شدند، امشب در آرتمیو فرانکی فلورانس مقابل فیورنتینا با نتیجه 4-3 بازی را واگذار کردند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی صاحب یکی دو موقعیت خوب هم شدند اما این فیورنتینا بود که در دقیقه 15 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با اشتباه عجیب تاتاروشانو مقابل بازیکن فیورنتینا قرار گرفت و پیش از اینکه گابیا بتواند توپ را دفع کند، آلفرد دانکن گل اول را برای بنفش ها به ثمر رساند.

 

1666478

 

در ادامه باز هم این میلانی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند اما همه موقعیت های آنها یکی بعد ازدیگری از دست رفت.

در مقابل این فیورنتینا بود که در وقت های اضافی نیمه اول به گل دوم رسید. روی یک حرکت تیمی بود که توپ با پاس دوشان ولاهوویچ پشت محوطه جریمه میلان به ساپونارا رو رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه تاتاروشانوفرستاد تا نیمه اول با برتری 2-0 فیورنتینا به پایان برسد.

 

1666479

 

نیمه دوم را هم میلانی ها بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در مقابل این تیم میزبان بود که در دقیقه 60 به گل سوم رسید.

روی پاس عالی آلفرد دانکن به پشت مدافعان میلان بود که ولاهوویچ صاحب موقعیت شد و بعد از عبور از دروازه‌بان، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

1666481

 

میلانی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در فاصله 5 دقیقه، دو بار به گل رسیدند. ابتدا در دقیقه 62، پرس سنگین میلانی ها باعث اشتباه مدافع فیورنتینا شد و زلاتان با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

 

1666482

 

پنج دقیقه بعد، روی حرکت تئو هرناندز از سمت چپ و پاس عرضی او، زلاتان با یک بغل پای مطمئن کار را تمام کرد و اختلاف را به یک گل کاهش داد.

 

1666483

 

میلانی ها که به جبران نتیجه امیدوار شده بودند، به حملات شان ادامه دادند اما این فیورنتینا بود که در دقیقه 85 به گل چهارم رسیدد. این بار روی اشتباه تئو هرناندز بود که نیکلاس گونزالس، ولاهوویچ را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای حساب شده، حساب کار را 4-2 کرد.

 

1666480

 

اما این پایان کار نبود و میلانی ها همچنان به تلاش شان ادامه دادند تا اینکه در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل سوم رسیدند. روی یک ارسال به محوطه جریمه فیورنتینا، زلاتان ضربه سری زد که به تیر دروازه برخورد کرد اما توپ برگشتی با اصابت به بدن لورنزو ونوتی وارد دروازه شد تا یک گل به خودی شکل بگیرد.

اما میلانی ها زمان دیگری برای زدن گل تساوی نداشتند و بازی در نهایت با نتیجه 4-3 به سود فیورنتینا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها