کد خبر : 1793332 | 30 آبان 1400 ساعت 09:18 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک گل عجیب با اشتباه مضحک میلانی‌ها (عکس)

فیورنتینا روی اشتباه مضحک مدافع و دروازه بان میلان دروازه این تیم را باز کرد.

به گزارش ورزش سه، نیمه اول دیدار تیم های فیورنتینا با میلان در هفته سیزدهم سری آ با پیروزی دو بر صفر تیم میزبان همراه بود. میلان در حالی نیمه اول را بازنده راهی رختکن شد که در دقیقه 15 بازی روی اشتباه مضحک دروازه بان و مدافع خود، گل عجیبی از فیورنتینا دریافت کرد.

 

آلفرد این گل را در حالی به ثمر رساند که انتظار چنین لطفی را از طرف بازیکنان حریف نداشت! چیپریان تاتاروشانو، دروازه بان تیم میلان کرنر مواج ارسالی از سمت چپ را در اختیار گرفت اما توپ به طرز عجیبی پس از یک سر خوردن جزئی از دستانش خارج شده و در محوطه جریمه روی زمین افتاد؛ متئو گابیا در چند قدمی توپ بود و این خیال میلانی ها را راحت کرده بود چرا که او خیلی راحت می توانست توپ را به هر سمتی که دلش می خواهد دور کند! حرکت عجیب مدافع میلان که ادامه اشتباه بزرگ دروازه بان این تیم بود، باعث شد تا آلفرد با دروازه خالی مواجه شده و توپ را به تور بچسباند.

 

1666505

 

این گل در حالی به ثمر رسید که با تماشای صحنه های آهسته آن می توان به حرکات عجیب میلانی ها بیشتر پی برد؛ از مهار عجیب توپ توسط دروازه بان رومانیایی تا تعلل عجیب او پس از افتادن توپ روی زمین و سپس گارد مدافع میلان که مشخص نیست در آن صحنه قصد داشت چه هدفی را به سرانجام برساند و این گونه بود که مهاجم فیورنتینا در موقعیتی باد آورده به راحتی گلزنی کرد.

 

حسرت همراه با اعتراض به گابیا پس از دریافت این گل از سوی میلانی ها صحنه هایی جالبی به دنبال داشت. تاتاروشانو هم که با اشتباه او زمینه اشتباه بعدی فراهم و دروازه میلان باز شد، در حالی که با مشت به زمین می کوبید، عصبانیت خود را خالی کرد.

 

1666504

 

1666503

دیدگاه‌ها