کد خبر : 1793337 | 30 آبان 1400 ساعت 09:28 | 78.7K بازدید | 105 دیدگاه

گزینه‌های غیرمنتظره در راه؛

پایان تلخ؛ زمان تغییر بزرگ در یونایتد فرا رسید!

به نظر می رسد برکناری اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد قطعی شده باشد.

پایان تلخ؛ زمان تغییر بزرگ در یونایتد فرا رسید!

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور اوله گونار سولسشر در منچستریونایتد به اتمام رسیده و او دیگر هدایت این باشگاه را به عهده نخواهد داشت. شیاطین سرخ دیروز با ارائه یک نمایش اسفناک دیگر با چهار گل مقابل واتفورد رده هفدهمی مغلوب شدند تا انتقادات از این سرمربی به اوج برسد و در واقع دیگر امکان همکاری با او وجود ندارد. بیانیه اخراج اوله گونار سولسشر طی ساعات آتی منتشر خواهد شد و مدیران یونایتد ضمن تمجید از این سرمربی نروژی جدایی او را اعلام می کنند.

 

در حال حاضر مهم ترین دغدغه مدیران یونایتد انتخاب جانشین برای اوله گونار سولسشر در ادامه فصل است. در حال حاضر زین الدین زیدان در مقطع فعلی عجله‌ ای برای بازگشت به عرصه سرمربیگری ندارد و مدیران منچستریونایتد تلاش می کنند تا بتوانند نظر این سرمربی فرانسوی را تغییر دهند.

 

1666376

 

اما به هر حال در حال حاضر نمی توان گفت زیدان برای هدایت منچستریونایتد شانس چندانی دارد. دارن فلچر و مایکل کریک در دیدار حساس و تعیین کننده مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان سکان هدایت یونایتد را بر عهده خواهند داشت تا مدیران باشگاه از فرصت لازم برای یافتن یک سرمربی باکیفیت برای نیمکت این تیم برخوردار باشند.

 

همچنان در ساعات اخیر احتمال حضور لوران بلان، مدافع سابق یونایتد و البته سرمربی فعلی الریان قطر نیز روی نیمکت یونایتد مطرح شده است. البته وضعیت لوران بلان نیز مشابه ژاوی است و مدیران یونایتد باید برای فسخ قرارداد او با باشگاه قطری به توافق برسند. همچنین اخباری در مورد احتمال حضور خولن لوپتگی نیز روی نیمکت یونایتد مطرح شده و شاید سرمربی ناکام سه سال قبل رئال مادرید بعد از موفقیت در سویا حالا شانس حضور در یک تیم بزرگ دیگر را داشته باشد.

 

اما به هر حال تردیدی وجود ندارد که حدودا بعد از سه سال، موعد برکناری اوله گونار سولسشر فرا رسیده و تحت هیچ شرایطی در دیدار اواسط هفته شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان مقابل ویارئال شاهد حضور این سرمربی روی نیمکت نخواهیم بود.

 

1666377

دیدگاه‌ها