کد خبر : 1793360 | 30 آبان 1400 ساعت 11:02 | 14.1K بازدید | 13 دیدگاه

برونو فرناندس: فقط سولسشر نه، همه ما مقصریم

برونو فرناندس، ستاره پرتغالی منچستریونایتد نتایج ضعیف این تیم را دلیل عملکرد ضعیف همه ارکان باشگاه می داند، نه فقط سرمربی.

برونو فرناندس: فقط سولسشر نه، همه ما مقصریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسستریونایتد در ادامه روند ناکامی های خود دیروز با چهار گل مقابل واتفورد مغلوب شد تا تقریبا دیگر کسی تردیدی در مورد برکناری اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی این تیم نداشته باشد. اما در پایان این دیدار و زمانیکه هواداران یونایتد مشغول شماتت سولسشر بودند، برونو فرناندس به آنها اشاره کرد که این ناکامی تقصیر همه بازیکنان است و اینجا فقط سرمربی مقصر نیست. حالا برونو فرناندس در مصاحبه ای به این موضوع اشاره داشته و مدعی شد یونایتد در نیمه اول دیدار مقابل واتفورد از نظم لازم برخوردار نبوده است.

 

1666345

 

برونو فرناندس گفت: "در لیگ برتر فقط یک نیمه خوب بازی کردن کافی نیست. واتفورد تیم خوبی در اختیار دارد، آنها تهاجمی هستند، کیفیت بالایی دارند و اگر به بازیکنان این تیم فرصت بدهید دروازه شما باز خواهد شد. ما در بسیاری از بازی های خود در این فصل مشکلات مشابه این داشته ایم. من فکر می کنم نگرش خوبی در تیم در نیمه دوم وجود داشت، اما در نیمه اول همه بازیکنان خیلی شلخته و بدون نظم بازی می کردند.

 

ما نه خیلی پرتعداد در مقابل دروازه حریف ظاهر شده و نه تکل های صحیحی در زمین می زدیم. شما باید کیفیت خود را نشان دهید و به همین دلیل است که برای تیمی چون منچستریونایتد بازی می کنید. این نتایج تقصیر همه است، نه سرمربی و نه یک بازیکن، بلکه همه مقصر هستند. همه ارکان تیم باید مسئولیت این شرایط را بپذیرند و همه باید بهتر عمل کنند."

 

دیدگاه‌ها