کد خبر : 1793402 | 30 آبان 1400 ساعت 13:55 | 32K بازدید | 6 دیدگاه

درخشش مدافع یوونتوس؛ حسرت یک ملت! (عکس)

لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه یوونتوس یک تنه موجب برتری حساس تیمش در خانه لاتزیو شد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در فصل جاری هرگز موفق به جلب رضایت هواداران خود نشده و نتایج چندان قابل قبولی به خصوص در لیگ ایتالیا نگرفته است. تقریبا هیچ یک از هواداران بیانکونری امیدی به قهرمانی این تیم در سری آ ندارند و احتمالا با این شرایط کسب سهمیه لیگ قهرمانان نتیجه مساعدی برای یوونتوس خواهد بود.

 

اما این تیم دیشب در دیداری حساس مهمان لاتزیو در پایتخت ایتالیا بوده و با دو گل موفق به غلبه بر بیانکوچلستی شد. یک بار در نیمه اول آلوارو موراتا و یک بار در نیمه دوم فدریکو کیه زا در محوطه جریمه متوقف شدند تا یوونتوس صاحب دو ضربه پنالتی شوند.

 

لئوناردو بونوچی پشت هر دو ضربه قرار گرفت و توانست دروازه حریف را باز کند تا یوونتوس به همین راحتی به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست یابد. لئوناردو بونوچی دیشب بازی 457 خود با لباس یوونتوس را انجام داده و حالا تنها به دو مسابقه برای برابری با رکورد بونیپرتی نیاز دارد.

 

اما بی تردید حسرت بزرگ دیدار دیشب نصیب هواداران تیم ملی ایتالیا و روبرتو مانچینی شد. آتزوری هفته گذشته در صعود مستقیم به جام جهانی ناکام مانده و راهی پلی آف شد. از دست رفتن دو پنالتی جورجینیو در دو دیدار مقابل سوئیس باعث شد رقیب مستقیم ایتالیا به عنوان صدرنشین به جام جهانی صعود کرده و لاجوردی پوشان راهی دور دشوار پلی آف شوند.  شاید اگر لئوناردو بونوچی حداقل یکی از این دو ضربه را می زد، دیگر لازم نبود تیم ملی ایتالیا استرس حضور در مرحله پلی آف در ماه مارچ میلادی را تحمل کند و این تیم به جای سوئیس راهی جام جهانی شده بود. اما جورجینیو هر دو پنالتی را خراب کرد تا کابوس عدم صعود دوباره به جام جهانی تا چهار ماه هواداران ایتالیا را عذاب بدهد.

 

1666603

 

1666604

 

1666602

 

1666601

دیدگاه‌ها