کد خبر : 1793478 | 30 آبان 1400 ساعت 20:37 | 15.9K بازدید | 36 دیدگاه

گرانادا ۱-۴ رئال؛ نمایشی در حد مدعی‌شماره‌یک قهرمانی

رئال مادرید موفق شد با ارائه یک نمایش عالی گرانادا را با نتیجه 4-1 شکست دهد.

گرانادا  ۱-۴ رئال؛ نمایشی در حد مدعی‌شماره‌یک قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لالیگا مهمان تیم پایین جدولی گرانادا بود که نهایتاً مسابقه بین دو تیم با نتیجه 4-1 به سود کهکشانی‌ها خاتمه یافت.

 

 

1666718

 

 

مطابق انتظار این رئال مادرید بود که کار را هجومی آغاز کرد و نهایتاً توانست در دقیقه 19 به گل اول دست پیدا کند. پاس تونی کروس، مارکو آسنسیو را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق دروازه گرانادا را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

چند دقیقه بعد رئال مادرید توانست گل دوم را هم وارد دروازه گرانادا کند. باز هم پاس تونی کروس به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده ناچو فرناندز همراه شد تا کار 2-0 شود‌.

 

 

1666715

 

 

اما در دقیقه 34 گرانادا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. اشتباه وینیسیوس جونیور باعث شد توپ به مهاجم گرانادا برسد و نهایتاً سوارز دروازه رئال را باز کند و نتیجه 2-1 شود.

 

در دقیقه 44 کریم بنزما فرصت داشت که دوباره فاصله را به دو گل افزایش دهد اما ضربه این بازیکن با واکنش فوق العاده دروازه بان گرانادا همراه شد تا بازی در پایان نیمه اول با همان نتیجه 2-1 تمام شود. البته در همین نیمه گرانادا نیز فرصت هایی برای به ثمر رساندن گل تساوی داشت اما درخشش تیبو کورتوا مانع از باز شدن دروازه رئال شد.

 

رئال مادرید نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و در دو مرحله می توانست توسط دنی کارواخال و تونی کروس به گل سوم دست پیدا کند اما شوت های این دو بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه گرانادا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 56 همکاری سه نفره و فوق العاده کریم بنزما، لوکا مودریچ و وینیسیوس جونیور به گل سوم رئال مادرید منجر شد. پاس عالی بنزما به مودریچ رسید و این بازیکن نیز در دهانه دروازه خالی وینیسیوس جونیور را صاحب توپ کرد و این ستاره برزیلی هم کار راحت را انجام داد و گل سوم رئال را به ثمر رساند.

 

 

1666716

 

 

در دقیقه 67 به نوعی کار گرانادا تمام شد؛ جایی که مونچو خطای شدیدی روی پای وینیسیوس جونیور انجام داد که با کارت قرمز مستقیم داور همراه شد. البته تصاویر آهسته نشان می‌داد که شاید این تصمیم کمی سخت گیرانه بوده است.

 

در دقیقه 74 رودریگو در مصافی تک به تک با دروازه گرانادا قرار گرفت اما ضربه او توسط گلر این تیم مهار شد. با این حال تنها یک دقیقه بعد فرلان مندی دروازه گرانادا را باز کرد تا نتیجه 4-1 شود.

 

 

1666717

 

در ادامه بازی نیز رئال مادرید حملاتی را روی دروازه گرانادا ترتیب داد اما نتوانست گل دیگری به ثمر برساند تا مسابقه با همان نتیجه 4-1 به پایان برسد و شاگردان کارلو آنچلوتی موقتاً و پیش از دیدار امشب رئال سوسیداد برابر والنسیا به صدر جدول صعود کنند.

دیدگاه‌ها