کد خبر : 1793553 | 01 آذر 1400 ساعت 09:46 | 21.9K بازدید | 3 دیدگاه

شکستگی‌ استخوان صورت ستاره ناپولی (عکس)

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، پس از درگیری با میلان اشکرینیار دچار شکستگی جدی شده است.

شکستگی‌ استخوان صورت ستاره ناپولی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینترو ناپولی شب گذشته در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ ایتالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت شاگردان سیمونه اینزاگی موفق شدند اولین شکست فصل تیم صدرنشین را رقم بزنند.

در جریان این بازی اوسیمن و اشکرینیار در برخوردی ناخواسته و غیرعمدی با یکدیگر برخورد کردند و بلافاصله می‌شد گفت که مصدومیتی جدی برای مهاجم ناپولی رخ داده است.

صورت او در محدوده گونه سمت چپش ورم کرده بود اما توانست خودش از زمین بازی خارج شود، این در حالی بود که او مشخصا شرایط عادی داشت و این برخورد او را آشفته کرده بود.

اوسیمن برای انجام آزمایشات بعدی به بیمارستان سن رافائل برده شد و در آنجا مشخص شد که این بازیکن دچار شکستگی‌های متعدد از ناحیه گونه چپ و استخوان‌های کنار چشم شده است.

 

1666818

 

این ملی‌پوش نیجریه‌ای باید در میلان تحت عمل جراحی قرار بگیرد و به بیمارستان نیگواردا منتقل شد تا شب گذشته را تحت نظر پزشک باشد.

برخی از رسانه‌های خبری در ایتالیا مدعی شده‌اند که این بازیکن حداقل برای یک ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود. هرچند ممکن است مدت زمان این دوری بیشتر شود.

این خبر بسیار بدی برای اوسمین است چرا که او آماده بود تا در ماه ژانویه از ناپولی جدا شده و برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به اردوی تیم ملی نیجریه ملحق شود. حالا این مصدومیت شاید حضور او در تیم ملی کشورش را نیز تحت الشعاع قرار دهد.

او در حال حاضر بهترین گلزن ناپولی در این فصل است و موفق شده پنج گل در رقابت‌های سری A چهار گل نیز در لیگ اروپا به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها