کد خبر : 1793557 | 01 آذر 1400 ساعت 10:03 | 25.8K بازدید | 29 دیدگاه

پوچتینو در صدر گزینه‌های جانشینی سولسشر

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، جز گزینه‌های جدی برای هدایت منچستریونایتد است.

پوچتینو در صدر گزینه‌های جانشینی سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد روز یکشنبه اعلام کرد که اوله گونار سولسشر پس از چندین نتیجه ناامیدکننده از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شده و مایکل کریک موقتا جانشین او خواهد شد.

انتظار می‌رود که این باشگاه به زودی مربی را به صورت موقت برای هدایت تیمش انتخاب کند تا در تابستان سال آینده پس از انجام مذاکرات، مربی شناخته شده‌ای را برای حضور روی نیمکت این معرفی کند.

یونایتد از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به پوچتینو داشته و در سال 2019 پس از اخراج ژوزه مورینیو نیز در اندیشه انتقال این سرمربی سابق تاتنهام به اولدترافورد بوده است. هرچند عملکرد درخشان سولسشر باعث شد که او به عنوان سرمربی اصلی تیم انتخاب شود.

 

1664078

 

علاقه یونایتد به این سرمربی آرژانتینی هرگز از بین نرفت اما نیازی نیز به انجام مذاکره با او دیده نمی‌شد چرا که مدیران شیاطین سرخ از عملکرد این سرمربی نروژی رضایت داشتند و پوچتینو هم در نهایت هدایت پی اس جی را برعهده گرفت.

اما حالا گفته می‌شود که اگر یونایتد پیشنهادی رسمی و جدی را برای جذب پوچتینو ارائه کند، این مربی حاضر است در اولدترافورد مربیگری کند. سایت گل مدعی شده که این مربی رابطه خوبی با سر الکس فرگوسن هم دارد و همین می‌تواند نقشی کلیدی در جدایی او از پاریس ایفا کند.

رابطه پوچتینو با لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، چندان خوب نیست و بسیاری از رسانه‌های خبری معتقد هستند که او دوست دارد در باشگاهی مربیگری کند که قدرت بسیار بیشتری در روند تصمیم گیری داشته باشد.

یونایتد باید در بازی بعدی خود سه شنبه شب در لیگ قهرمانان برابر ویارئال به میدان برود و کریک هدایت آنها را در این بازی برعهده خواهد داشت. شیاطین سرخ پس از آن در دیداری حساس برابر چلسی صدرنشین به میدان خواهند رفت.

 

دیدگاه‌ها