کد خبر : 1793574 | 01 آذر 1400 ساعت 11:30 | 22.6K بازدید | 17 دیدگاه

عموری، سایه مرد سال فوتبال آسیا (عکس)

آن مرد سال سابق در آسیا دیدار دربی دبی؛ مابین تیمهای النصر و الاهلی را از روی نیمکت آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که این ستاره مشهور فوتبال امارات و ملقب به عموری بیشتر عمر فوتبال خود را در باشگاه‌های غیر از شهر دبی و در العین و ابوظبی سپری کرده است، حضور او در تیم شباب الاهلی هنوز منجر به آغاز درخشش‌های او در فوتبال امارات نشده است.

 

عمر عبدالرحمان که زمانی بهترین بازیکن آسیا و برنده شایسته توپ طلای آسیا بود، بعد از انتقال به الهلال و دو پارگی رباط صلیبی از فر درخشان خود فاصله گرفته و در حالی به باشگاه الاهلی پیوسته که همه انتظار داشتند او خود را در این تیم سرخپوش شهر دبی احیا کند اما او که چند هفته ای است به تمرینات تیمی که احمد نوراللهی و مهدی قایدی را دارد، اضافه شده، هنوز نتوانسته خود را در شرایط مسابقه قرار بدهد.

 

1666880

 

عبدالرحمان بازی دربی دبی را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیم ساعت پایانی به همراه مهدی قایدی وارد زمین شد، در حالی که در لحظه تعویض بیشتر نگاه‌ها متوجه وی شد. با این حال باوجود اینکه وی در ابتدای حضورش با یک حرکت هنرمندانه یک پاس پشت پا و نمایشی به هم تیمی ها ارسال کرد تا تیمش را در موقعیت حمله قرار بدهد اما در ادامه دیگر از او خبری نبود و شاید همین ناآمادگی باعث شد تا تیم شباب الاهلی نتواند از گل با ارزش مهدی قایدی، محافظت کند.

 

باید ببینیم که آیا عمر در ادامه مسابقات می‌تواند تغییری در شرایط فعلی خود بدهد یا اوضاع او بر همین منوال باقی خواهد ماند؟ بازیکنی که برای بسیاری از فوتبال دوستان اماراتی یک افسانه است اما حالا سایه ای از گذشته درخشانش هم نیست.

دیدگاه‌ها