کد خبر : 1793621 | 01 آذر 1400 ساعت 15:49 | 7.9K بازدید | 2 دیدگاه

روبرت زمان زیادی برای استراحت نداشته

دفاع ناگلزمن از لواندوفسکی برابر انتقادات لهستانی‌ها

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن در نشست خبری بازی با دیناموکیف از ستاره لهستانی تیمش دفاع کرد.

دفاع ناگلزمن از لواندوفسکی برابر انتقادات لهستانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که صعودش به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی شده، فردا میهمان دیناموکیف خواهد بود. با یک تساوی نیز بایرن اولی خود را قطعی می کند و با خیالی راحت به بازی آخر برابر بارسا خواهد رسید.

بایرن این روزها تیمی مصدوم زده است و روی نیمکت هم با مشکل مواجه شده است. یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن در نشست خبری امروز خود فاش ساخت که برای بازی فردا به اندازه کافی بازیکن در دسترس ندارد.

 

 

1666969

 

 

ناگلزمان در مورد بازی فردا گفت:« در لیگ قهرمانان بازی غیرمهم نداریم. درست است که فردا برای کسب پیروزی تحت فشار نیستیم ولی ما بایرنیم و از هر بازی برد می خواهیم. بازی برابر آگزبورگ در بوندسلیگا را باختیم و فردا این فرصت را داریم تا بهترین واکنش را به آن شکست نشان دهیم. گزینه های زیادی روی نیمکت ندارم اما با همین داشته ها برای برد وارد زمین خواهیم شد.»

 

 

1639112

 

 

ناگلزمان در مورد وضعیت مصدومانش گفت:« زابیتزر از ناحیه آشیل و نیز ماهیچه ران پا مصدوم است. کینگزلی کومان هم در دسترس نیست و هرچند مصدومیت او به اندازه زابیتزر جدی به نظر نمی رسد ولی قصد ریسک کردن ندارم. بازی مهمی در بوندسلیگا پیش رو داریم و زیاد شدن مصدومان، ما را دچار مشکل برای آن دیدار خواهد کرد. استانیشیچ و زوله هم فردا تست خواهند داد. شاید بتوانند به بازی بوندسلیگا برسند و دو گزینه جانشین خوب روی نیمکت باشند.»

 

 

1665755

 

 

غیبت روبرت لواندوفسکی در بازی لهستان و مجارستان که منجر به شکست لهستان شد، گویا به خواسته خود او بوده و در رسانه های کشورش با انتقادات زیادی مواجه شده است. ناگلزمن در این رابطه گفت:« در این مورد با تیم ملی لهستان صحبت شده و باید بگویم که برای لواندوفسکی فشار کارید و مدیریت بازی هایش بسیار مهم است. از این پس تا مدت ها فیفا دی نخواهیم داشت و فرصت خوبی است تا لواندوفسکی کاملا روی بایرن تمرکز کند. او در این مدت واقعا زمان برای استراحت نداشت.»

 

دیدگاه‌ها