کد خبر : 1793632 | 01 آذر 1400 ساعت 16:28 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا تهران 1 خوشه طلایی ساوه 1

لیگ یک / تهران - ساوه بدون برنده نهایی

مسابقه دو تیم سایپا و خوشه طلایی در ورزشگاه اکباتان تهران با تساوی به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

لیگ یک / تهران - ساوه بدون برنده نهایی

 

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سایپا تهران و خوشه طلایی ساوه یکی از مسابقات هفته هفتم لیگ یک را شکل می‌دادند، تقابل شاگردان سعید اخباری و داوود مهابادی؛ سایپایی‌ها بعد از شکست هفته گذشته در شهربابک، امتیازگیری در مسابقه خانگی بودند و بازیکنان خوشه طلایی نیز قصد داشتند در این مسابقه بیرون از خانه 4 هفته شکست ناپذیری خود را تمدید کنند.

 

شاگردان مهابادی بازی را بهتر آغاز کردند و موقعیت‌های خوبی روی دروازه سایپا خلق شد، با این‌حال اما حملات بازیکنان خوشه طلایی راه به جایی نبرد و در مقابل سایپایی‌ها هم با گذشت زمان از نیمه نخست، شکل بهتری در بازی پیدا کردند و موقعیت‌هایی روی دروازه حریف داشتند که ضربات آن‌ها هم به گل تبدیل نشد. بعد از چند حمله نصفه و نیمه، شاگردان داوود مهابادی سرانجام در نیمه نخست توانستند به نزدیکی‌های دروازه سایپا برسند و پیمان نامور نیز موفق شد قفل دروازه سایپا را بشکند تا بازیکنان خوشه طلایی با پیروزی به رختکن بروند.

 

1666993

 

با توجه به شکست یک نیمه‌ای سایپایی‌ها، شاگردان اخباری نیمه دوم را تهاجمی‌تر آغاز کردند و به دنبال گل تساوی در مسابقه خانگی امروز بودند؛ با این‌حال خط دفاعی خوشه طلایی به خوبی ایستادگی کرد و بازیکنان این تیم اجازه ندادند اندوخته یک گله آن‌ها از دست برود، شاگردان مهابادی به دنبال استفاده از ضدحملات هم بودند که با هوشیاری خط دفاعی سایپا موقعیت‌های به دست آمده خوشه طلایی ثمری برای این تیم نداشت.

بازی با برتری خوشه طلایی رو به پایان بود که سرانجام خط دفاعی این تیم در مقابل حملات سایپایی‌ها در دقایق پایانی تسلیم شد و خودروسازان به گل تساوی دست پیدا کردند؛ بعد از این گل، فرصت چندانی ساوجی برای به دست آوردن دوباره پیروزی نداشتند و در نهایت، حاصل نبرد 90 دقیقه‌ای دو تیم تساوی 1-1 بود.

 

با این نتیجه، سایپا 9 امتیازی شد و در جایگاه سیزدهم در پایان هفته هفتم باقی ماند؛ خوشه طلایی ساوه هم برای پنجمین بازی متوالی شکست نخورد اما تساوی به دست آمده امروز باعث سقوط شاگردان مهابادی در جدول شد و آن‌ها با 10 امتیاز، موقعیت نهم جدول خود را از دست دادند.

 

1666992

 

دیدگاه‌ها