کد خبر : 1793652 | 01 آذر 1400 ساعت 17:41 | 47.3K بازدید | 16 دیدگاه

مایکل کریک:

ایده‌هایم مثل سولسشر است؛ منتظر این چالش جدیدم

مایکل کریک، سرمربی موقت منچستر یونایتد، می گوید مشتاقانه منتظر دیدار فردا شب برابر ویارئال است.

ایده‌هایم مثل سولسشر است؛ منتظر این چالش جدیدم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد این روزها شرایط پر تلاطم و سختی را پشت سر می‌گذارد. روز گذشته بود که اول گونار سولسشر به شکل رسمی از هدایت این تیم برکنار شد و حالا گمانه‌زنی‌ها در مورد سرمربی بعدی شیاطین سرخ قوت گرفته است. با این حال اکنون مایکل کریک دستیار سولسشر به شکل موقت هدایت یونایتد را برعهده دارد.

 

منچستریونایتد فردا در یک مسابقه حساس مهمان ویارئال خواهد بود و برای صعود و پس از آن صدرنشینی به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرم دارد. مایکل کریک، سرمربی موقت شیاطین سرخ، در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "اول از همه، این یک دوران احساسی برای همه در باشگاه بوده است. سه سال با اوله کار کردم و مدت زیادی او را می شناختم.  شناخت شخصیت او، ارزش هایی که دارد، نحوه رفتارش با هواداران. دیدن او و از دست دادن شغلش برای من و بسیاری از افراد باشگاه سخت بود.

 

 

1667006

 

 

من فکر می کنم از احساسات دیروز می توان فهمید که او برای همه چه معنایی داشت. نتایج همه چیز هستند و شما به صرف این که محیط مناسبی را بسازید، به آن چیزی که لیاقتش را دارید نمی رسید. ما حالا خیلی منتظر بازی فردا هستیم و بچه‌ها همه آماده آن هستند."

 

کریک همچنین در مورد این که انتظار دارد چه مدت در راس کادر فنی یونایتد باشد نیز گفت: "ذهنیت من این است که فقط برای بازی فردا آماده شوم و بهترین کار ممکن را انجام دهم. من باشگاه را به خوبی می‌شناسم، مدت زیادی است که اینجا هستم. این فداکاری و فداکاری است که شما به آن نیاز دارید، چه یک بازی باشد، چه دو بازی یا یک مدت طولانی تر. بازی بزرگی برای ما در مرحله گروهی است و من دقیقا همانطور که می دانم کارم را انجام خواهم داد.

 

ما می توانستیم بنشینیم و درباره همه چیزهای خاص صحبت کنیم. اکنون زمان آن نیست که به گذشته نگاه کنم، بدانم چه کاری را می توانستم بهتر انجام دهم. من به عنوان یک بازیکن دقیقاً همینطور بودم. تا زمانی که باشگاه من را بخواهد تمام تلاشم را می‌کنم. من شخصیت خودم را دارم اما ایده هایم نزدیک به سولسشر است."

 

 

1667007

 

 

کریک در ادامه گفت: "من اصلا به چند هفته بعدی فکر نمی‌کنم. همه تمرکز روی مسابقه فردا شب است؛ یک بازی بزرگ فوتبال. این یک چالش جدید است که مشتاقانه منتظرش هستم. همه چیز برای مسابقه فردا آماده است. ویارئال تیم بسیار خوبی است، به خوبی سازماندهی شده و مربی بسیار خوبی هم دارد. ما در فینال لیگ اروپا خیلی خوب مقابل آنها بازی کردیم اما در عین حال هیچ برتری خاصی نداشتیم. نحوه باخت در آن بازی خیلی باعث ناراحتی ما شد اما باید بگویم که خیلی هم خوب کار نکردیم. فردا بازی بزرگی در انتظار هر دو تیم خواهد بود."

دیدگاه‌ها