کد خبر : 1793687 | 01 آذر 1400 ساعت 21:12 | 89.5K بازدید | 25 دیدگاه

واکنش‌های متفاوت به یک تصمیم؛

ستاره‌هایی که از اخراج سولسشر خوشحال شدند! (عکس)

به نظر می رسد برخی بازیکنان یونایتد از رفتن اوله گونار سولسشر ناراضی و بعضی نیز خوشحال هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بحران در اولدترافورد به اوج رسیده و بالاخره دیروز مدیران باشگاه حکم اخراج اوله گونار سولسشر، سرمربی این تیم را صادر کردند. روز یکشنبه و پس از شکست سنگین 4-1 یونایتد مقابل واتفورد که چهارمین شکست این تیم در پنج بازی اخیر بود، جلسه هیئت مدیره یونایتد تشکیل شده و در نهایت دیروز خبر اخراج اوله گونار سولسشر از این باشگاه اعلام شد.

 

شیاطین سرخ در فصل جاری به خصوص در لیگ برتر نتایج ضعیفی گرفته و در همین هفته های اخیر باخت های سنگینی را مقابل تیم هایی چون لستر، لیورپول و واتفورد تجربه کرده بودند. اما به نظر می رسد جدایی اوله گونار سولسشر اثرات متفاوتی روی هر یک از بازیکنان بزرگ این باشگاه گذاشته است.

 

1667057

 

1667058

 

1667059

 

ستاره هایی چون هری مگوایر، داوید دخیا، کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز یک روز پس از اخراج اوله گونار سولشایر و هنگام رفتن به فرودگاه منچستر در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا، چهره های غمگینی داشتند.

 

همه این بازیکنان بعد از جدایی این سرمربی به صورت جداگانه در صفحه خود واکنش نشان داده و از رفتن سولسشر ابراز تاسف کردند. قرار است مایکل کریک هدایت یونایتد را در دیدار مقابل ویارئال بر عهده داشته باشد و البته شکست دیگری در این دیدار، شانس شیاطین سرخ را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کاهش خواهد داد.

 

جالب اینجاست مانند آنتونی مارسیال، دنی فن دبیک و مارکوس راشفورد هنگام ورود به فرودگاه برای سفر به اسپانیا خوشحال به نظر می رسیدند و اثری از ناراحتی در چهره بازیکنانی که کمتر زیر نظر سولسشر بازی می کردند دیده نمی شد.

 

1667061

 

1667060

دیدگاه‌ها