کد خبر : 1793778 | 02 آذر 1400 ساعت 11:58 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

باید برابر آلومینیوم دست پر از زمین خارج شویم

روزی طلب: مقابل فولاد بدشانس بودیم

مدافع تیم هوادار مدعی است تیمش استحقاق دستیابی به امتیاز برابر فولاد را داشت و برابر این تیم بدشانسی مانع از این اتفاق شد.

روزی طلب: مقابل فولاد بدشانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، سپهر روزی طلب بازیکن هوادار تهران درباره شکست تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: ما برای کسب 3 امتیاز بازی رفته بودیم و همه چیز به نفع ما بود، حتی دقیقه 20 بازیکن فولاد خوزستان اخراج شد و شانس پیروزی ما بیشتر شد. بازی در دست‌مان بود و خیلی بسته و خوب بازی کردیم اما یک سهل انگاری در ضربه کرنر باعث شد ما در دقیقه 70 بازی گل بخوریم و بعد از آن هرچقدر تلاش کردیم شانس با ما یاری نبود و نتوانستیم نتیجه را تغییر بدهیم. متاسفانه با یک بی تجربگی امتیاز را از دست دادیم، نباید فراموش کنیم تیم فولاد یک تیم بزرگ و خیلی خوبی است که سال گذشته قهرمان جام حذفی شد و اکثر بازیکنان سال گذشته‌اش هم حفظ کرده است.

 

بازیکن تیم هوادار درباره بازی هفته ششم مقابل آلومینیوم اراک بیان کرد: قطعا ما دست پر از زمین بیرون خواهیم آمد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که امتیاز بازی را کسب کنیم و نتیجه به نفع ما باشد. نتایج تیم‌مان به مرور زمان بهتر خواهد شد و رفته رفته ثابت می‌کنیم تیم هوادار شایسته جایگاه بالای جدول است و قطعا به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

 

روزی طلب ادامه داد: فقط به زمان نیاز داریم چراکه ترکیب تیم از سال گذشته خیلی تغییرات داشته و بازیکن های جدید به تیم اضافه شده‌اند و طبیعی است که زمان ببرد تا شرایط برای نتایج بهتر مهیا شود و نباید فراموش کنیم نسبت به سال اول حضور در لیگ برتر تیم خیلی خوبی داریم، هرچند همه تیم و مربی به دنبال نتایج خیلی بهتر هستند و هر هفته مطمئنا بهتر خواهیم شد و به مرور زمان از این تیم و عملکرد خوبش در لیگ برتر خواهیم شنید.

 

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: مقابل هر تیمی که بازی کردیم بازخورد خیلی خوب و مثبتی از عملکرد تیم دریافت کرده‌ایم. آقای محرم نوید کیا، جواد نکونام و... خیلی از مربیان تعریف و تشویق خوبی از تیم ما داشتند و قطعا این باعث انگیزه و تلاش بیشترما خواهد شد. اما باید بگویم قرعه خوبی برایمان رقم نخورد و همانطور که مشاهده کردید، نسبت به تیم های دیگر فقط یک بازی سبک داشتیم ولی قرعه سایر تیم ها اینگونه نبود. امیدوارم به مرور نتایج ما بهتر شود و بتوانیم به بالای جدول صعود کنیم.

 

بازیکن تیم هودار درباره تجربه کار با غلامرضا عنایتی می‌گوید: ایشان یک مربی جوان، با درایت و فنی است که طی این دوسال که به تیم هوادار آمدند با عملکردشان نشان دادند که چقدر توانایی بالایی در کارشان دارند و بسیار در کارشان دلسوزانه عمل می‌کنند که امیدوارم رفته رفته به جایگاه لایق و شایسته‌شان برسند. شک ندارم این تیم جایگاه بهتری را در جدول لیگ برتر کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها