کد خبر : 1793807 | 02 آذر 1400 ساعت 14:38 | 70.4K بازدید | 63 دیدگاه

پل مرسون:

رونالدو به تنهایی منچستریونایتد را ویران کرد

ستاره سابق آرسنال و کارشناس اسکای اسپورتس معتقد است رونالدو باعث شد تا اوله گنار سولسشر از منچستر برکنار شود.

رونالدو به تنهایی منچستریونایتد را ویران کرد

به گزارش "ورزش سه"، شکست 4-1 در زمین واتفورد پایانی بود بر دوران مربیگری اوله گنار سولسشر در منچستریونایتد و مرد نروژی با حکم سران باشگاه برکنار شد. شکست سنگین خانگی برابر لیورپول و سپس باخت 0-2 به سیتی که با ارائه یک بازی ضعیف همراه بود باعث شد تا جایگاه مرد نروژی بسیار متزلزل شود ولی باخت به واتفورد دیگر جای بخشش نداشت.

 

 

1667197

 

 

پل مرسون معتقد است منچستر در جذب رونالدو اشتباه کرد، در غیر این صورت سولسشر هم اکنون روی نیمکت این تیم حضور داشت. او در این رابطه گفت:« برای سولسشر متاسفم چرا که او در پایان فصل گذشته به خوبی می دانست که چه برنامه ای باید برای تیمش در فصل جاری پیاده کند. او به یک استراتژی درست رسیده بود و پس از نایب قهرمانی فصل گذشته، اطمینان داشت که می تواند فصل جاری برای قهرمانی قدم بردارد.

وقتی جیدون سانچو را در تابستان جذب کردند، ساختار تهاجمی یونایتد برای سولسشر روشن بود؛ سانچو و راشفورد به عنوان دو بال و کاوانی هم در نوک حمله. گرین وود هم یک مهره جانشین عالی محسوب می شد اما بازگشت رونالدو در روزهای پایانی نقل و انتقالات، همه چیز را تغییر داد.»

 

 

1666835

 

 

مرسون ادامه داد:« اشتباه نکنید، منظورم این نیست که رونالدو بازیکن بدی است و برعکس، او از بهترین های دنیاست ولی حضورش در یونایتد، سولسشر را مجبور کرد برنامه هایش را تغییر دهد. شما با رونالدو نمی توانید از سیستم دفاع و ضدحمله استفاده کنید. خط حمله یونایتد بدون رونالدو، سرعت، جوانی، قدرت دریبل زنی و انرژی مضاعف را باهم در اختیار داشت ولی رونالدو همه چیز را ویران کرد. فصل جاری ما چیز خاصی از برونو هم ندیده ایم چون او در سایه رونالدو قرار گرفته است. معتقدم رونالدو پاشنه آشیل منچستر است.»

 

دیدگاه‌ها