کد خبر : 1793812 | 02 آذر 1400 ساعت 15:27 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مقابل تراکتور؛ راه نجات اکبر و شهر خودرو؛

1573 روز بدون برد؛ طلسم میثاقیان می‌شکند؟

تیم فوتبال شهر خودرو بعد از تحمل 4 شکست و دریافت تنها 1 امتیاز از 5 هفته نخست لیگ، حالا فردا باید تبریز به مصاف تراکتور برود.

1573 روز بدون برد؛ طلسم میثاقیان می‌شکند؟

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اکبر میثاقیان که فصل را در بحرانی‌ترین وضعیت ممکن آغاز کردند و از 15 امتیاز ممکن شروع فصل، تنها 1 امتیاز به دست آوردند، حالا باید فردا در تبریز مقابل تراکتور قرار بگیرند، تیمی که با تغییر و تحولات انجام شده روی نیمکت و آمدن سولدو هفته گذشته توانست سپاهان مدعی و پرستاره را متوقف کند و فردا به دنبال پیروزی در بازی خانگی است.

 

شهر خودرویی‌ها اما در این بازی خارج از خانه فرصت شکست ندارند، چرا که باخت در بازی فردا می‌تواند شرایط را در قعر جدول برای این تیم بحرانی‌تر از همیشه کند و حتی فاصله با تیم 15 جدول را هم به بیش از 3 امتیاز افزایش دهد.

 

شنیده‌هایی درباره اولتیماتوم به میثاقیان با توجه به 3 شکست متوالی مطرح شده که مشخص نیست چه میزان صحت دارد، اما با توجه به تغییرات پرشمار روی نیمکت شهر خودرو این اتفاق دور از ذهن نیست.

 

اکبر میثاقیان در 10 بازی تجربه پایانی سرمربیگری‌اش در لیگ برتر توانسته تنها 3 امتیاز با 3 تساوی بگیرد و 7 بازی را واگذار کرده است؛ آخرین پیروزی میثاقیان در لیگ برتر به 12 مرداد 1396 باز می‌گردد جایی که او در کسوت سرمربی سیاه جامگان توانست سپیدرود رشت را ببرد و باید دید آیا این طلسم بعد از 1573 روز فردا در تبریز شکسته خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها