کد خبر : 1793829 | 02 آذر 1400 ساعت 16:36 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

ماتیپ:

صعود لیورپول قطعی شده ولی پیروزی می‌خواهیم

مدافع کامرونی لیورپول معتقد است که لیورپول دو بازی بعدی خود را نیز خواهد برد.

 صعود لیورپول قطعی شده ولی پیروزی می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از انجام 4 بازی در گروه مرگ توانست با کسب 12 امتیاز صعودش را قطعی کند. در گروهی که اتلتیکو، میلان و پورتو نیز حضور داشتند تنها صعود قرمزها به دور بعد لیگ قهرمانان قطعی شده و سه تیم دیگر در دو بازی باقیمانده سعی دارند به لیورپول اضافه شوند.

لیورپول فردا در آنفیلد میزبان پورتو است در حالی که در بازی رفت توانست 5 گل به آبی ها بزند.

 

 

1652500

 

 

ژوئل ماتیپ مدافع کامرونی لیورپول گفت:« مدافعان خوبی در تیم داریم و باید رفته رفته بیشتر یکدیگر را درک کنیم. اگر دو مدافع کیفیت فردی و درک درستی از یکدیگر داشته باشند، آن وقت است که کار مثبتی انجام خواهد شد. این اتفاق یک شبه انجام نخواهد شد اما ما خیلی وقت است که بایکدیگر تمرین می‌کنیم.»

 

دو بازی باقیمانده:« نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد. گروه سختی داریم و تا الان نتایج خوبی گرفته‌ایم. هنوز دو بازی باقی مانده که می‌خواهیم با موفقیت آن‌ها را به پایان برسانیم. همیشه تلاش می‌کنیم که روی اتفاقات آینده تمرکز کنیم؛ باید از صفر شروع کنید و صددرصد خود را ارائه دهید.

فکر می‌کنم پیروزی های گذشته و صدرنشینی، به ما اعتماد به نفس زیادی برای دور بعد خواهد داد.»

 

 

1568384

 

 

لیورپول جدی و با انگیزه:« با وجود قطعی شدن صعود، با ذهنیت پیروزی وارد بازی می شویم.  معتقدم تحت هر شر ایطی باید آماده باشید و از موقعیت‌ها حداکثر استفاده را بکنید تا در مسیر درست قرار بگیرید. شکست‌ها واقعاً کمکی نمی‌کنند، مگر اینکه از آنها یاد بگیرید اما من ترجیح می‌دهم که از پیروزی‌ها درس بگیرم.»

دیدگاه‌ها